Translate

duminică, 21 mai 2017

Ieftine, dar eficiente

In vreo trei sferturi de ora am reusit sa bag la cuptor o crema de zahar ars, sa pun la fiert sosul pentru spaghete, sa var la spalat o serie de rufe, sa-mi vopsesc parul, sa hranesc porcusorii si sa incep si acest articol pe blog. Ei, aratati-mi mie barbatul care ar fi in stare de asemenea performanta... E drept ca mai tarziu o sa fiu putin capiata, desi weekend-ul ar trebui sa-mi limpezeasca mintea si nu invers.
Oricum, in timp ce toate fierb, se coc, se coloreaza si se spala (multumescu-ti tie civilizatie!), eu mi-am adus aminte de doua produse cosmetice pe care le folosesc de nitel timp, au fost ieftine si se dovedesc extrem de eficiente.

Se cheama ca borcanelul cu capac negru este un primer pentru pleoape de la Avon, iar batonul este un corector de la Alverde, marca ce se gaseste in magazinele dm.
Acum sa nu va inchipuiti ca sunt cine stie ce expert in fardat ochii si folosesc tot soiul de produse ajutatoare. Pur si simplu mi-a placut culoarea primerului Avon, asa ca il utilizez pe post de fard cremos, al meu e nuanta light beige si mi se potriveste foarte bine deoarece uniformizeaza si lumineaza toata zona pleoapei superioare si cea de sub sprancene.
Dar ce mi s-a parut avantajos la acest produs fara pretentii este faptul ca rezista eroic cele 8 ore cat stau la serviciu, fara sa se adune pe pleoape si cu asta isi indeplineste cu brio menirea de primer, nu?
De aplicat il aplic manual, cu degetul (👇😅), ca nici sa-mi iau vreo pensula nu am considerat necesar.

Batonul corector Alverde a fost achizitionat dintr-un impuls. Puteam sa caut vreun review pe net, dar nu m-am obosit. Mi-a placut din prima si tot datorita nuantei, numita Naturelle. Bine, m-a ajutat si faptul ca putea fi incercat la raft, asa ca n-am mai bajbait.
Cum eu obisnuiesc sa folosesc produsele in mai multe feluri decat au fost gandite initial, cu acest baton nu numai ca am acoperit ceva pete si semne, dar am uniformizat si zona mai galbuie de sub ochi, cu alte cuvinte l-am trecut si pe postul de anticearcan. Vreau sa spun ca, desi nu sunt fan Alverde deoarece or fi ele produse mai naturale, dar unele nu mi-au placut deloc, de data aceasta batonul mi-a facut o impresie teribil de buna. Adera foarte, foarte bine pe piele, acopera perfect si, extrem de important, nu este comedogenic, adica nu favorizeaza aparitia cosurilor. Precizez asta deoarece ai nostri nu s-au obosit sa puna eticheta in romaneste cu lista de ingrediente si nu exista nici eticheta in germana, asa ca nu pot sa va spun ce contine de fapt. Dar miroase lejer a ceva ce seamana cu eucaliptul sau camforul.

Voi incheia cu o mentiune pe scurt despre doua mostre de creme de fata pe care le-am incercat, Bioten crema hidratanta cu miere si uleiuri pretioase si L'Oreal Revitalift Laser. Mi-au placut pentru ca au mers bine pe tenul meu mixt sensibil. Biotenul chiar este si pentru ten mixt, iar L'Orealul este anti-ageing. Stiu ce greu este pentru cineva cu ten mixt sa gaseasca un produs potrivit, asa ca am vrut sa va impartasesc faptul ca aceste creme priiesc unui astfel de ten.

3 comentarii:

  1. crema de zahar ars zici?...vin!!!
    si sa stii ca ai dreptate, nu sunt in stare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. In 3 sferturi de ora ai făcut atâtea????pffff...esti super woman!
    Si eu foloseam primerul pe post de fard.da mi se parea ca devenea lipicios in timp,e adevărat ca nu era de la Avon...
    Bine ca le-ai găsit,asa cum le vrei!

    RăspundețiȘtergere
  3. crema de zahar arz zici? nu am facut de mult, remediez!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.