Translate

sâmbătă, 11 februarie 2017

Ingerii Beatei Raczynska

Am schimbat fundalul blogului pentru ca...
Pe Beata Raczynska am descoperit-o prin intermediul hartiei pentru decoupage pe care o cumpar pentru a decora obiecte. Unele coli sunt imprimate cu imagini ale operelor diferitilor artisti. Beata lucreaza acuarele extrem de delicate, dar si picturi in ulei sau se manifesta si in alte domenii, cum ar fi chiar decoupage-ul sau realizarea diverselor decoratiuni. Mai multe lucrari puteti vedea pe galeriaartbeataraczynska.blogspot.ro 

Nu stiu de ce insa, postarile de pe blog se opresc in 2014, iar cele de pe profilul Google+ in 2015. Greu am gasit un text in engleza, pana la urma am copiat cateva fraze in poloneza si le-am dat un translate ca sa aflu ca artista a absolvit Scoala de Arte Plastice, specializandu-se si in alte arte, nu numai in pictura.

Oricum, mi se par spectaculoase acuarelele cu femei-ingeri, dar si alte portrete foarte romantice. Artista pare sa incline spre nuantele de albastru, nu o condamn, desi pot parea reci sau racoroase, in realitate exprima calm si detasare, o atitudine de visare potrivita temelor alese.


Iata si ceea ce am decorat eu cu aceste lucrari. Cum am spus si altadata, este suficient sa alegi modele frumoase si munca este pe jumatate facuta, nu ai nevoie de prea multe adausuri.




Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.