Translate

joi, 29 decembrie 2016

Un tur prin gradinile englezesti

As fi vrut eu sa fac o plimbarica prin frumoasele gradini insulare, dar ma multumesc si cu parfumul. La propriu.
In acest an, sarbatorile mele au fost cosmetizate cu produsele magazinului British Gallery. Am daruit si am primit, printre altele, chestiutze asortate, fermecator ambalate. British Gallery are un magazin fizic in Ploiesti, spre fericirea mea netarmurita, dar ii gasiti si in online. De fapt, eu m-am uitat pe internet la ofertele lor, dupa care am vizitat romanticul spatiu amenajat la noi, in centrul orasului. Tin sa spun ca m-au scutit de multa alergatura, au produse grupate in cadouri foarte avantajoase ca pret, iar calitatea este...englezeasca, ba chiar una cu indelungata traditie.
Asa ca, atunci cand cei doi barbati din familie au incercat sa ma interogheze discret cam ce imi doresc de Craciun, le-am zis-o transant ca vreau un parfumel Yardley, nici mai mult nici mai putin decat English Daisy, ca pe asta mi se pusese mie pata din cauza numelui. Banuiesc ca cei doi n-au putut tine secretul pentru ei, altfel nu-mi explic cum de am primit doua parfumuri, nu numai cel solicitat.

Yardley este o firma londoneza care isi fabrica produsele acasa, in Anglia, nu prin alte tari cu mana de lucru ieftina. Si este un furnizor al casei regale, calitatea produselor fiind garantata prin recunoasterea acordata de regina Elisabeta a II-a. Casa de Yardley isi are inceputurile la mijlocul secolului al XVII-lea, pe vremea regelui Charles I cand Jonathan Yardley reuseste sa obtina titlul de furnizor pentru sapunuri de lux. Un secol mai tarziu regasim firma producand parfumuri si sapun de lux pe care le exporta pentru prima data, in anul 1880, in SUA.
Asa ca, vedeti voi de ce gandurile mele ramasesera atarnate de parfumurile lor ca globuletul in brad, ca sa fac o comparatie de sezon. In plus, Yardley foloseste multe esente florale, fiind foarte pe gustul meu in aceasta privinta. Au lavanda, trandafiri, margaritar, dalie, violete... o adevarata gradina englezeasca.
Cele doua seturi primite de mine contin apa de toaleta +lotiunea de corp+gelul de dus Jade si apa de toaleta+gelul de dus Daisy.  Jade are note verzi, la varf fiind piersica si bergamota, la mijloc trandafiri, iasomie, ylang-ylang, la baza patchouli, santal si mosc. Este un parfum mai elegant din care eu simt mai ales notele mai aspre, cu tenta lemnoasa sau de plante strivite.
Daisy este mult mai cald, solar, floral, mai de zi, impletind parfum de frunze verzi, hiacinth, mar, zambile, trandafir si mosc. Eu simt mai ales marul si ceva din zambile, dar stiti voi, nasul fiecaruia face diferenta.
Derivatele, adica gelurile de dus si lotiunea de corp sunt infuzate cu aceste parfumuri care persista pe piele dupa folosire, facand oficiul de aromaterapie cu mult succes. Este o adevarata incantare sa-ti inchei seara invaluita in aceste miresme relaxante.
Spuneam insa ca am ales si sa cumpar mici cadouri pentru cei dragi tot de la British Gallery. Casetele lor de inspiratie vintage, marca Heathcote&Ivory,  sunt teribil de atragatoare.


Casetele sunt metalice, din gama Vintage&Co Fabrics&Flowers, si pot fi folosite si ulterior epuizarii produselor, fiind frumos imprimate in culori vesele. Cutia mai mare, cu model de textil patchwork este un fel de trusa de calatorie care contine patru produse travel size, iar inimioara de alaturi gazduieste un sapun cu un miros care imi aminteste puternic de ceva cosmetice utilizate in tinerete, dar nu reusesc deloc sa identific acel ceva, doar ca imi este foarte familiar. Notele casetei sunt de flori de portocal, mesteacan, gardenia, iasomie, trandafir, liliac, cocos, piersica, ambra si vanilie.
Sapunul este din gama Atlas Silks si este parfumat cu note de  trandafir de munte, ylang, patchouli, vanilie, nectarine, magnolie, coriandru, lemn de santal.
As incheia spunand ca englezii stiu ce place ochiului, stiu sa vanda lucruri frumoase de sarbatori, stiu ca un ambalaj dragut, atent realizat, incanta teribil pe oricine. Si daca va hotarati vreodata sa cumparati de la ei, va sfatuiesc sa nu ocoliti cafeaua, eu beau acum Guatemala Pure Origin de Taylors of Harrogate si este teribil de buna. In orice caz, in acest moment au multe produse la oferta, asa ca puteti incerca lucrurile lor de calitate.

7 comentarii:

  1. Uite, nu sunt asa de multe marci aici, precum pe continent, insa lucrurile facute pe insula au o alta calitate si atunci le prefer pe acestea.
    Sa te bucuri de cadouri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram pregatita sa ma plimb printr-o gradina englezeasca, am sfarsit imaginandu-mi si imbatandu-ma cu aromele insiruite. Sa le folosesti cu placere!
    Toate cele bune, Cornelia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt produse care sugereaza cel mai bine cottage garden, acele gradinite bogate, aparent dezordonate, de pe langa casele englezesti de la tara, asa cum apar in vederile vintage. Chiar si atmosfera din magazinul fizic este una deosebita, cu acel amestec de produse, parca pici prin vizuina Iepurelui Alb din Alice in Tara Minunilor si ajungi pe alte meleaguri.

      Ștergere
  3. La mulți ani Fericiți si fabulosi! Cu sănătate,spor in toate si momente minunate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce baieti atenti ai! Si eu seara ma mai parfumez uneori,parca visez mai frumos asa.Esti o rasfatata cu asa parfum! Un an bun ,cu sanatate ,realizari si mult noroc! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.