Translate

sâmbătă, 6 august 2016

The Voice Canada-mai putin cunoscuta

Stiu ca vin cu aceasta postare cam repede dupa cea de data trecuta, dar nu ma pot abtine. Intre timp i-am descoperit pe canadieni. Nu oricum, ci in The Voice Canada cea de limba franceza. Nu stiu cum functioneaza lucrurile la ei si de ce exista o competitie separat fata de partea de limba engleza, banuiesc ca sunt dedesubturi care noua ne scapa.
In orice caz, ideea este ca juriul si prezentatorii, bineinteles si spectatorii parlesc in franceza, concurentii insa canta cum ii taie capul, adica in engleza daca melodia originala este in aceasta limba.
Dar nu la limba voiam sa ma refer, ci la baietii din selectia de astazi. Mai, au astia niste baieti frumosi de pica, iubitori de rock vechi si nou si cu niste vooooci... Unde i-or fi gasit, nu stiu!
Bine, eu am o teorie... Ma gandesc ca astia cresc in copaci, in padurile acelea virgine ale lor, se fezandeaza in iernile nesfarsite si scot capul la lumina primavara, cand aud ca trebuie sa inceapa selectiile la The Voice. Altfel nu-mi explic. Daca nu ma credeti, iata-i mai jos. Un lucru stiu sigur, canadienii stiu sa se bucure de spectacol.

5 comentarii:

  1. Pun pariu că preferatul tău este Philippe Berghella! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cam "inuman" de frumusel tipul, dar imi place mai mult vocea lui Alexander Brown.

      Ștergere
  2. Si eu ma uit la The Voice Worldwide si imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. I-ai gasit si tu...tot unul si unul! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt binevenite acest gen de emisiuni ;asa am aflat si noi cate talente sunt in lumea asta mare .Naty Mihaela GreenEyes

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.