Translate

vineri, 12 august 2016

Din perlele copilului

N-am mai scris de multicel perle debitate de pusti, nu pentru ca nu le-ar fi produs, ci pentru ca a trecut la alt nivel, mai obraznic. Stiam ca va veni si vremea cand perlele nu vor mai fi nevinovate, iar farmecul lor se va duce odata cu varsta. Dar in ultimele zile pare sa fi recidivat, asa ca le consemnez aici pana nu le uit.

Seara...Intuneric. Un porumbel cu tupeu fojgaie pe pervazul meu cel curat. Strig la pusti sa-l husuie pana nu-l murdareste cu niscai gainat. Pustiul nu prea l-ar izgoni, ii plac zburatoarele. Se duce usurel la geam sa nu-l sperie prea tare. Pasarea nu da semne ca ar vrea sa ne paraseasca.
"Mami, mami, nu pleaca! Cred ca vrea sa ECLOZEZE!".
Ehei, se vede ca face stiintele naturii la scoala.

" Mami, imi place asa de tare de tine ca ti-as suci gatul!" (!!!)

Il pun sa citeasca El-Zorab. O termina si il intreb ce parere are.
"Nu-mi place, n-are logica...Daca iubesti ceva asa tare, de ce sa-l omori?"
Mda, fatalismul poetului roman...Incurabil.

Citeste Harry Potter, primul volum. Sare ca ars si incepe sa vocifereze:
" Mami, uite, uite...chiar aici! Scrie ca Charlie e plecat in Romania sa invete sa dreseze dragoni."
Imi vara cartea in ochi, extrem de agitat.
" Vezi? Scrie despre noi... Inseamna ca nu suntem asa de INVIZIBILI in lume."
Dap, asta m-a impresionat la culme. Ma gandesc ca daca nu-i plac mate si fizica, filozof il fac.

5 comentarii:

  1. Oh, câte mi-aduc aminte si eu! Când cresc, "perlele" devin ironii si mistouri... iesite din gura lor, noua ne vor face placere oricum. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact, prefera ironiile, vrea sa para mai smecher, cred ca este o noua faza prin care trece.

      Ștergere
  2. Haha, e grozav pustiul tau! Nu ma mai satur citindu-i perlele :)
    Sa creasca mare si sanatos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper sa-mi multumeasca vreodata ca le-am scris si nu s-au pierdut.

      Ștergere
  3. la faza cu Charlie in romania si dragonii suntem si noi :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.