Translate

luni, 1 februarie 2016

Gazeta Sporturilor si ceasurile Brenatt

Dap, ai mei au vrut sa-mi faca un cadou dragut, asa, fara vreun motiv special, si mi-au cumparat Gazeta Sporturilor. Nu pentru ca as iubi sportul sau publicatia in cauza, ci pentru ca, incepand cu acest numar, cam la interval de 14 zile, gazeta va oferi la pretul de 45 lei colectia de ceasuri-bijuterii Brenatt Crystal editia 2016, dar si o carte. Cartea mea este 100 de cai spre fericire de Timothy J.Sharp.

Ceasurile sunt in editie limitata, incrustate cu elemente swarovski, numai pentru femei,  si vor aparea astfel:
-11 feb.- SUN de culoare rosie, cadran cu rama rosie
-25 feb.-EMERALD de culoare verde, cadran cu rama neagra

-10 martie-CAPRI de culoare neagra, cadran roz aramiu
-24 martie-BOREAL de culoare roz prafuit, cadran bej
-7 aprilie-BLACK DIAMOND culoare neagra, cadran argintiu si negru


Am luat poza colectiei de pe site-ul Brenatt, la noi lipsesc Tanzanite si Topaz.
Al meu este MOONLIGHT, in totalitate alb. Ultimul din serie pare unisex deoarece cureaua este mai lata, iar modelul cadranului are design mai sport, mai masiv, cu aspect de roata. In rest, difera culoarea bratarii pe care v-am spus-o, iar la cadran am apreciat si eu nuantele ca sa va faceti o idee.
Trebuie sa stiti ca ceasurile Brenatt sunt de origine spaniola, firma este din Madrid. Functioneaza pe baza unui mecanism japonez Seiko, cu o baterie Soxey care dureaza 18-24 luni, nu sunt rezistente sub apa. Sunt ceasuri mari, masive, cu diametrul de 39 mm si elemente din inox, iar cureaua este din silicon.


Ceasul meu m-a derutat putin datorita greutatii si grosimii de aproape 10 mm! Pe urma am vazut ca rama alba a cadranului este detasabila, daca vreti puteti sa nu o puneti si ramaneti numai cu partea metalica argintie. Pe rama sunt marcate sferturile de ora, iar pe cadran fiecare ora are deasupra un cristal.
Per ansamblu, mi se par ceasuri foarte mari, potrivite mai degraba pentru vara, atunci cand nu porti maneci si sunt mai putin incomode sau le poti asorta la bijuterii la fel de colorate. Pe incheietura mea de exemplu, ceasul pare exagerat, dar ma gandesc sa adaug si ceva bratari si atunci va avea alt aspect. Cureaua este de asemenea destul de "carnoasa" in sensul ca siliconul are vreo 2 mm grosime. Cristalele sunt finute si dau o nota de eleganta, dar designul tinde tot spre sport din cauza dimensiunilor generoase. Nu pot sa spun ca este cine stie ce capodopera de fashion, s-ar putea ca unele dintre celelalte modele sa arate mai bine.

3 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.