Translate

sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Produse ieftine de ingrijire pentru ten gras

Am zis ca eu nu dau banii pe produse de ingrijire simandicoase, prefer sa ii arunc pe obiecte pe care sa le decorez? Mmmm... cred ca tineam degetele incrucisate la spate deoarece mi-am amintit brusc ca in ultimele saptamani am comandat cate ceva de pe online. O fi de la berea 0% alcool pe care o beau? Efectul placebo zic deoarece chiar daca e fara alcool am senzatia ca ma ametesc. De ce beau bere si scriu in nestire pe blog? Deoarece sunt home alone si imi fac de cap.
Newsletter-urile astea sunt teribile, iar eu sunt inscrisa la foarte multe. De obicei rezist, unele oferte sunt insa irezistibile.
Primii au fost cei de la elemental.ro, un site extrem de instructiv. Asta deoarece vand ingrediente pentru cosmetice homemade, dar si o groaza de alte produse naturale. Pe site erau unele reduceri, iar mie imi trebuia ceva pentru ten gras, asa ca am purces la achizitii. Mai precis, doream un ulei vegetal deoarece am auzit atatea despre ele si nu incercasem niciodata.


Pana la urma am luat doua tipuri de ulei: de chimen negru si de crin alb. Nu mi-a fost usor sa aleg chimenul, sunt si alte chestii pentru ten gras, cum ar fi uleiul de castravete sau cel de kukui .
Uleiurile vin in sticlute de 50 ml (dar si in alte cantitati, trebuie sa verificati cu atentie) si au costat 13,50 chimenul negru si 14,30 lei crinul alb. Sunt preturi foarte bune pentru niste produse categorisite ca "bio", certificate ECOCERT.
Uleiul de chimen negru este extras din semintele plantei Nigella si nu trebuie confundat cu chimenul folosit de noi ca si condiment, este cu totul altceva. Are proprietati de purificare a pielii, anti-fungice si anti-inflamatoare. Este catalogat ca fiind un ulei semigras, adica nu lasa pelicula grasa pe piele, dupa un masaj scurt se absoarbe bine.
Are o culoare maronie si un miros destul de accentuat, putand fi lesene asemuit cu al chimenului obisnuit. Este un tip de ulei slab-comedogenic adica folosit in stare pura poate infunda porii, dar nu este obligatoriu. Eu l-am pus pe tampon de vata si l-am aplicat la baza parului, acolo unde tinde sa apara dermatita sau in punctele de pe fata unde mai apar iritatii si cosuri. O singura data l-am intins pe toata fata, dar am renuntat deoarece m-a facut sa lacrimez exact ca atunci cand tai ceapa, in conditiile in care nici nu m-am apropiat de zona din jurul ochilor. Are multe proprietati, fiind un bun regenerant, cicatrizant, cu rol anti-age.
Uleiul de crin alb l-am luat pentru mama mea deoarece este destinat iluminarii si combaterii petelor de pe piele. Este calmant, anti-inflamator, potrivit pielii sensibile.
Uleiurile de pe elemental.ro sunt marca Mayam, un brand romanesc, si provin din zone geografice diferite. Se recomanda ca uleiurile sa fie combinate in diferite retete, este posibil ca pielea sa nu le suporte in stare nediluata. Uleiul de chimen il puteti amesteca de exemplu in crema de fata folosita de obicei.
Sapunul lichid de citrice si masline este tot bio si miroase extrem de placut. Este produs in Germania si certificat ECOCERT. Sticla are 300 ml si a costat 11,80 lei la reducere. Fiind cremos, l-am luat pentru copil, dar m-am incumetat sa-l folosesc si pentru fata.
O ingrijire de calitate nu trebuie sa coste enorm. Au demonstrat-o cei de la Cosmetic Plant cu crema lor antirid Bioliv de numai 23 lei care a castigat de doua ori Grand Gold Awards la Bruxelles, un prestigios trofeu pentru produse cosmetice.
Eu n-am luat Bioliv, dar am profitat de ofertele celor de la vegis.ro si am cumparat un Favisan pentru ten gras si foarte gras, un mix de echinacea, argila, miere, vitaminele E si B5 si extract din 13 plante. Ca orice femeie superficiala, m-am lasat atrasa de ambalajul naucitor, un recipient argintiu-metalizat cu pompita. Aspectul de metal si santurile acelea orizontale sunt interesante, dar n-am regretat deloc achizitia. Crema este usoara, iar pentru cei 30 ml am dat doar 14 lei. Intra repede in piele, dar mirosul nu este tocmai cel ideal. Are ingrediente de origine naturala, nu si parabeni sau alte prostioare, asa ca parfumul este cel natural. Parca strivesti ceva coada-soricelului intre degete, apoi ti-o intinzi pe fata, asta imi inspira mirosul care persista vreo jumatate de ora, rastimp in care ai senzatia ca ai uitat sa te speli de transpiratie, ca sa ma exprim elegant.
Dar eu zic ca atatea ingrediente din plante merita sa suporti crema plus ca intr-adevar tenul nu se mai ingrasa cateva ore bune.




3 comentarii:

  1. Interesant ambalajul cremei,nu am incercat nici o crema de la Favisan,nici nu stiam ca produc si creme

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti fie toate de folos, sunt foarte multe uleiuri si din cand in cand tot mai apare o "noutate", uleiul de neem mi s-a parut foarte interesant si de uz general. Luat nu de mult timp.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.