Translate

sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Din perlele copilului-despre cheltuieli de intretinere

De cand a fost marita alocatia pentru copii, pustiul meu este tot intr-o euforie de cumparaturi, un orizont intreg de LEGO si joculete i s-a deschis in fata ochilor.
Cam in fiecare luna aud placa: "Mami, tati iar mi-a luat alocatia, sa-mi dea banii inapoi!"
Degeaba ii explicam noi proaspatului inavutit ca alocatia aia se duce tot pe dulciurile, revistele si flecustetele lui, nu pricepe si pace. Asadar, nu ma mir cand il vad infigandu-se pe picioare in fata mea:
"Imi datorezi alocatia pe doua luni."
Oftez si il intreb:
"Tii minte cand am discutat ca a venit iarna si acum intretinerea e mult mai mare? Ei bine, trebuie sa contribui si tu cu ceva la cheltuielile casei ca doar si tu locuiesti aici, stai la caldurica, nu?"
"Stii ceva? Eu ma joc mai mult pe covor si acolo nu e chiar asa cald. La urma urmei, SUNT UN SUPRAVIETUITOR, n-am nevoie de nicio caldura!"
Am inteles. In loc sa platesc factura, o sa transmit casierei de la asociatia de locatari ca noi suntem niste "supravietuitori", sa vedem daca tine figura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.