Translate

vineri, 15 ianuarie 2016

Clubul handmade

In afara de site-urile pe care le-am listat in dreapta blogului si care reprezinta un fel de mall-uri online pentru creatorii de handmade, daca va intereseaza produsele muncite cu mult drag de catre artizani, puteti sa-i contactati direct pe diferite grupuri constituite pe facebook. De fapt, pe fb puteti vedea in timp real ce a mai lucrat fiecare.
M-am gandit ca poate va foloseste sa cunoasteti astfel de grupuri, nu numai pentru ca vizualizati produse, dar si pentru ca puteti afla cum au fost facute, iar daca va intereseaza tehnicile de creatie, mai aflati secrete sau locuri de unde puteti procura materiale. Daca sunteti deja in bransa, va invit sa aderati la astfel de comunitati, sunt formate din doamne si domni (mai putintei, totusi) cu mare drag pentru lucrul frumos facut si cu multa imaginatie. Veti vedea chestii inedite si poate vi se deschide apetitul pentru acest gen de creatie.
Iata grupurile in care sunt inscrisa si eu si unde mai postez cate ceva:
Creatii handmade de orice fel
La taclale
Handmade business
Expo-shop handmade
Handmade dream
Romania handmade

Un comentariu:

  1. Imi plac foarte mult produsele handmade. Am foarte multe acasa: bijuterii, decoratiuni etc. Le cumpar cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.