Translate

duminică, 20 decembrie 2015

Tellur si cadourile pentru barbati

Daca nu ati aflat inca faptul ca un barbat detesta pijamalele, sosetele sau tricourile oferite pe post de cadou, va spun eu. Nu il intereseaza ca acestea pot fi obiecte extrem de necesare, el vrea de regula un gadget, o ustensila, o chestie tehnica dupa care se da in vant, dar nu-i vine sa si-o cumpere singur. Asadar, aviz femeilor! Oricat ati tinde sa achizitionati ceva ce va place voua, luati in considerare faptul ca partenerul s-ar putea sa ramana rece la eforturile voastre. Sa le vedeti numai expresia cand despacheteaza ceva ce si-au dorit! Si sa va mai spun un secret. Barbatul are o veneratie si o grija deosebita pentru masina personala. E drept ca uneori grija aceasta poate fi deranjanta pentru sotie/prietena, dar daca tineti la el, calcati-va pe inima si cadorisiti-l cu ceva ce este folositor in masina. Va spun sincer, nu exista gest care sa-l bucure mai tare.
Eu am remarcat o astfel de bucurie in ochii consortului, ba chiar si-ai lui fiu-meu desi nu pricepea prea bine la ce se uita, in momentul in care am despachetat obiectele primite de la Tellur. S-au infipt in ele si le-au studiat pe toate partile si au hotarat ca sunt extraordinare numai dupa aspect, asa ca nu mai comentez nimic despre ciudateniile sexului tare. Iar la serviciu a fost suficient sa pomenesc ca sunt in posesia unor "jucarele" ca sa fiu interogata ce si cum. Daca sunteti femei si cititi aceste randuri, pun pariu ca va ganditi la cine stie ce chestii ingineresti. Vi le arat, va spun ce reprezinta si poate va dau o idee de cadou pentru partener. Mie mi s-au parut ingenioase, ai mei le-au gasit...cool, asa ca...
Gasiti informatii despre Tellur pe www.facebook.com/TellurInternational , iar produsele le puteti vedea pe tellur.ro . De cumparat, le cumparati din magazine online unde sunt la vanzare. Eu sunt in posesia catorva accesorii, datorita campaniei de testare de pe Buzzstore, dar pe site puteti vedea si alte lucruri interesante.

Ca tot vorbeam de masina... Modulatorul FM T692 pare sa fi devenit un accesoriu indispensabil celui care conduce si vrea sa asculte altceva decat posturile de radio obisnuite. Cu alte cuvinte, daca vrei sa iti iei muzica pe un stick si sa o asculti in masina, iti trebuie un modulator FM. Acest accesoriu se introduce in soclul de bricheta pentru a fi conectat la curent, suporta stick USB sau SD/MMC Card, apoi va reda ceea ce este pe stick pe o anumita frecventa. Pasul doi este sa setezi radioul din masina pe aceeasi frecventa cu modulatorul si in acest fel ai muzica pe care o doresti. E un fel de a inlocui clasicul radiocasetofon prin utilizarea stickului. Acuma, ce sa zic? Exista avantaje si dezavantaje, conditia pentru o buna redare a sunetului ar fi aceea ca radioul sa fie la distanta mai mica de 1 m de modulator ceea ce, de regula, este indeplinit. Dar se pare ca nici cele mai scumpe modulatoare nu au performante mari chiar tot timpul, parerile sunt impartite.


Poate ati remarcat pe Youtube o groaza de clipulete facute pe soselele Rusiei. Nu, soferii rusi nu sunt maniaci, s-ar parea ca politistii lor actioneaza abuziv, motiv pentru care multe masini sunt dotate cu camere video. Camera video auto HD DVR este alt gadget discret si extrem de util in multe situatii deoarece filmeaza si salveaza clipurile pe cardul SD/MMC, fiind buna si in probleme de securitate personala. Ma gandesc ca un taximetrist de exemplu are nevoie de asa ceva in masina, doar stim ca au o meserie destul de riscanta.
Daca vrei doar sa te distrezi, poti inregistra trasee pitoresti pe care le parcurgi. Tehnic vorbind, camera are ecran LCD de 2,5 inch, suport pentru parbriz, incarcator auto, cablu USB si baterie reincarcabila.


Recunosc ca suportul de tableta pentru bordul masinii este extrem de util. Asta pentru ca un sofer are nevoie de maini ca sa conduca, iar GPS-ul poate fi mai usor de urmarit cu acest suport. In plus, el poate fi montat si pe tetiera si poate suporta ecrane de orice tip cu marimi de 7-10", adica tablete, ebook, GPS, ecrane LED. Se roteste la 360 grade, putand fi pozitionat oricum, este reglabil si se fixeaza usor pe bord prin sistemul ventuzei. Si cred ca nu este obligatoriu pentru masina, in fond ai nevoie sa mentii tableta in pozitie si cand esti prin casa.


Ultimul gadget din seria mea este selfie stick-ul bluetooth TL7-5W. Acesta poate fi o surpriza si pentru copii sau pentru o femeie, nu este legat de detinerea unei masini. Si doar stiti ca selfie-urile (foto sau video) sunt la mare moda, asa ca il puteti darui cuiva care este pasionat de facebook. Acest tip de selfie stick Tellur are conectivitate prin bluetooth si este reglabil pe lungime (pana la 1005 mm), dar si ca deschidere a suportului pentru telefon (latime maxim 8,5 cm), fiind compatibil atat cu IOS cat si cu Android. Bineinteles, conditia majora este ca telefonul sa fie smartphone si sa aiba camera plasata pe aceeasi parte cu ecranul, altminteri n-aveti cum sa vedeti ce pozati/filmati.
Pe manerul stickului exista un buton care se tine apasat pentru a se conecta prin bluetooth cu telefonul, evident activati bluetooth-ul telefonului mai intai. Functioneaza cu o baterie si are un cablu cu USB pentru a fi incarcat de la unitatea calculatorului.
Mi-ar parea bine daca v-am dat ceva idei pentru un cadou mai interesant pentru barbatii de langa voi si tineti minte: fara pijamale!

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mie-mi spui? Ai mei aproape ca le-au luat in brate, nu alta!

      Ștergere
  2. Chiar mi-ar placea si mie un àstfel de gadget.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că voi apela și eu la tellur.ro. Modulatorul FM T692 și suportul de tableta mi-au atras atenția în mod deosebit. Mulțuesc pentru informații!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu comentez doar pentru a confirma cele spuse în primul paragraf. Eu aș mai fi adăugat un smartwatch. Că ăla-mi lipsește :) Și neapărat vreau unul, deși nu prea știu ce aș putea face cu el... :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.