Translate

duminică, 13 septembrie 2015

SuperBlog, editia de toamna-2015

Incep cu un oftat...
In primavara a fost o adevarata placere sa concurez, probe mai putine, tac-pac s-a terminat repede, n-am avut timp sa ajung cu nervii in pioneze. Editia de toamna este cu totul si cu totul altceva! Doua luni in care trebuie sa mitraliezi articole si sa-ti storci inspiratia pana la epuizare.
SuperBlogul pe lung, adica competitia cea serioasa din fiecare an, incepe la 1 octombrie. Anul trecut am chiulit de la editia de toamna, in sensul ca am scris pe sarite, doar vreo 3-4 articole. Partial din lipsa de timp. Dar asta e o scuza jalnica, in realitate nu m-am simtit in stare in acea perioada sa fac un asemenea efort intelectual. Poate daca ar fi doua saptamani intre probe, dar atunci s-ar lungi la nesfarsit si am capia cu totii.
Daca sunteti dornici sa va lansati in competitie, intrati pe site, va faceti cont, scrieti un articol in care va manifestati intentiile (sinucigase) si completati formularul. Eu nu va indemn sa procedati in vreun fel, treaba voastra, v-o faceti cu mana voastra. Glumesc! Nu va obliga nimeni sa scrieti pentru fiecare proba, puteti sa alegeti campaniile care va convin, care va inspira, care au premii mai atractive pentru voi. Dar, daca cititi regulamentul, veti vedea ca se acorda punctaje la fiecare proba si se face un clasament final, existand premii substantiale in bani. In acest an premiile finale sunt in numar mai mare, astfel:
1. Locul 1 – 3000 lei (RON)
2. Locul 2 – 1500 lei
3. Locul 3 – 700 lei
4. Locul 4 – 400 lei
5. Locul 5 – 250 lei

Sponsorii sunt numerosi, variati, asa ca va puteti astepta la cele mai diverse teme. Eu particip din 2013, am fost prea curioasa sa vad si sa simt cum este aceasta prestigioasa competitie ca sa ma sperie concurenta sau durata. Emotiile si sentimentele contradictorii de pe parcurs te fac sa crezi ca esti un cal asudat, intr-o cursa cu obstacole, la viteza maxima.
Daca v-am convins, va astept sa ne intalnim incepand cu 1 octombrie pe taramul imaginatiei, daca ziceti "pas", va invit sa ma urmariti, sper sa produc ceva demn de lecturat.

3 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog! :)

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.