Translate

joi, 23 iulie 2015

Unde imi place sa scriu...

Nu prea am de ales. Scriu de acasa, de pe calculator, de obicei pe fuga, intre doua treburi gospodaresti, impinsa de la spate de pustiul meu care vrea sa se aseze la joculetele lui. Tableta iese din calcul, mi-ar trebui vreo trei zile sa nimeresc comenzile pe touchscreen si ma enervez infiorator plus ca nu vad mai nimic.
In unele momente, cum este acesta, as prefera sa fiu intr-o pestera, incep sa-i inteleg pe pustnicii care au ales acest mod de viata. Nu din cauza racorii, ci pentru ca poti sa-ti auzi gandurile si sa fii in armonie cu propriul eu.
Chestia cu pestera este un fel de revolta personala, in realitate, in mijlocul naturii ma desprind total de device-urile civilizatiei, alte lucruri imi retin atentia. Asadar, am nevoie de oarece zgomot urban pentru a ma inspira. Rumoarea orasului si un pic de muzica asortata...


Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.