Translate

vineri, 3 iulie 2015

Rexona cu MotionSense - Misca-te cat vrei!

De miscat ma misc incontinuu, nu-mi ajung cele 24 de ore. Uneori, cand ma intind in pat seara, la culcare, este pentru prima data in acea zi cand apuc sa ma relaxez. Definitiv deoarece ma ia somnul imediat. Fara conotatii lugubre. Nu sunt o mare "dormitoare" din simplul motiv ca nu imi place sa-mi irosesc timpul. Viata e scurta si sunt prea multe lucruri de experimentat.
Chestia cu miscarea este ok in sezonul rece. Sangele circula, am mai multe straturi de haine pe mine, ma incalzesc PLACUT. Dar vine vara cu ale ei temperaturi innebunitoare, iar starea de placut vireaza rapid in insuportabil. Mda, sunt genul care nu ma impac cu propriul organism, el vrea intotdeauna altceva decat ii comand eu. Cine vorbea de puterea autosugestiei?

Sa luam bunaoara ziua de astazi care nici macar nu a sarit de caldura medie a anotimpului si a mai si turnat ceva apa racoroasa din cer. Boooon, iata jurnalul!

Ora 6,15 (ca e vacanta scolara, de obicei e 5,50)- imi adun oasele din asternut si ma pravalesc din pat. Bajbai pana la bucatarie si pun de cafeluta. Cat fierbe licoarea, bajbai inapoi pana in baie pentru rutina de dimineata. Apoi iar la bucatarie unde pregatesc micul-dejun pentru familionul care inca sforaie lejer, pe doua tonuri, insensibil la durerile mele.
Ora 7,30-Ar fi momentul sa ma misc din casa dar, in ciuda roll-on-ului, a spray-ului de corp si a rolettei cu parfumel, am senzatia ca nu miros a nimic. Las geanta la usa si ma intorc in baie unde mai fasai o data din toate fasaitoarele disponibile. Poate am eu nasul infundat. Pentru orice eventualitate bag rolleta in poseta.
Ora 7,45- Ma ia cu lesin in autobuz. Geamurile sunt blocate si in ciuda eforturilor reunite ale cetatenilor aflati in bufeuri din cauza varstei de mijloc, nu se deschide nici macar trapa de deasupra. Transpiratia si cafeaua tasnesc incontrolabil din mine. S-a dus pe apa Sambetei toaleta de dimineata, nu pot sa sufar chestia asta. Si nu am decat vreo noua statii de mers. Damn it!
Ora 8,30-Contemplu disperata programul de pe ziua in curs. Plec pe teren, am vreo 11 locuri in care trebuie sa ajung prin oras. Scot rolleta si o trec discret pe langa gat. Vad eu ce fac la intoarcere!
Orele 9,00-11,00-Acum ma coc in masina de serviciu. Nu vreau aerul conditionat ca racesc usor la sinusuri. 11 opriri, 11 coborari, 11 orbecaieli dupa adrese si blocuri. Ma tarasc pe alei necunoscute. Ma tarcaie o ploaie nemiloasa. Ma paste o migrena si nici macar n-am ajuns la ora pranzului. Nu cred ca mai miros a parfum.
Ora 12,00-Trebuie sa fac ceva, mai am 4 ore de program si efectul roll-on-ului meu e demult terminat, invins de zapuseala din autobuz si de peregrinarile prin oras. Ma duc la toaleta si incerc sa azvarl nitica apa rece pe fata. Termin rolleta si o arunc la gunoi. Sper doar sa-mi pastrez decenta.
Ora 16,30-Trag de plasele cu zarzavaturi. A trebuit sa ma opresc la posta, la banca, la piata si am alergat dupa troleu ca vine mai rar. Ma simt ca dupa un maraton, nadusita sanatos de sportul in exces.
Orele 17,00-21,00-Gatesc, coc, dau cu mopul, dansez cu copilul...
Ora 21,00-Fac un dus binecuvantat, ma simt usoara si curata. Pret de o noapte. Maine o iau de la capat. Trebuie neaparat sa-mi reinnoiesc stocul de deodorante si parfumuri, vara asta o sa ma bage in faliment!

Daca va recunoasteti in jurnalul de mai sus, am o veste imbucuratoare pentru voi: Rexona vine cu o noua tehnologie, absolut inovatoare si anume MotionSense. E vorba despre microparticule de parfum care se "aseaza" pe piele si se sparg exact atunci cand te misti, ca urmare a frecarii bratului de corp, asigurand o senzatie placuta timp indelungat (pana la 48 de ore!).  
Nu conteaza ce folositi, aveti la dispozitie spray, stick si roll-on cu aceasta tehnologie unica.
Nu conteaza cat de active sunteti sau cat timp, la fiecare miscare mai castigati parfum, nu il pierdeti odata ce incepeti sa va agitati.
MotionSense este o inovatie si este unica cu adevarat, iar dovada sunt premiile castigate de deodorant.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.