Translate

joi, 30 iulie 2015

Puzderie de oferte la carti

Cred ca ati observat ca ceea ce citesc de obicei si recenzez provine intotdeauna de pe site-ul Libris pentru simplul motiv ca au transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii. Asta este mare lucru!
Si poate ca ati mai observat ca, in ultimul timp, am facut o mica fixatie (justificata) pentru Dan Simmons, un autor exceptional de carti ce imbina date reale si fictiune, rezultand povesti extraordinare, pline de suspans.
In momentul de fata, magazinul online are o oferta foarte buna, daca sunteti curiosi sa cititi ceea ce v-am povestit in recenziile mele. Puteti insa sa frunzariti oferta tuturor editurilor, in promotiile lunii iulie intra 14 edituri de top, cu reduceri intre 20 % si 90%.
Asadar, HMS Terror de Dan Simmons  are o reducere de 30%, costa 51 de lei la peste 1000 de pagini si va asigur ca este un pret bun, mai bun decat atunci cand am cumparat-o eu, plus ca merita fiecare banut.
Drood de Dan Simmons am terminat-o acum si va asigur ca este o carte naucitoare, 960 de pagini de date biografice, thriller si aventura pura in Londra secolului al XIX-lea. Este la pretul extraordinar de 14 lei pe site, redusa de la 99!!! Spun asta deoarece eu am luat-o in varianta hardcover si m-a costat de 3 ori mai mult cand deja era redusa la jumatate.
Harta Cerului de Felix J.Palma a fost o surpriza totala pentru mine, n-am putut sa o las din mana. Surpriza este si pretul actual de doar 9 lei, fiind redusa de la 59! Ganditi-va ca dati DOAR 9 lei si nu va costa nimic transportul! 
Cronolitii de Robert Charles Wilson este un SF exceptional scris si gandit, o idee absolut inedita. Este tot la 9 lei (redusa de la 35).
Exorcistul de William Peter Blatty pentru cei care cunosc filmul clasic, acela din 1973, si cei care sunt pasionati de carti inspirate dupa cazuri reale de posesie demonica, este la 13 lei redus.
Parerea mea este sa nu ratati promotiile lunii iulie, ar fi pacat la preturile astea. Pe de alta parte, stiti ca nu v-as recomanda autori care scriu prost. In cazul in care va intereseaza genul de carti cu care ma delectez eu, puteti sa revedeti recenziile mele din eticheta "carti" si  sa va hotarati.

2 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.