Translate

vineri, 10 aprilie 2015

Pregatiri, pregatiri...

Am inceput ziua cu traditionala impartasanie a pustiului- activitate scolara in parteneriat cu biserica de cartier. La sapte jumate ne clantaneau dintii in curtea bisericii. Erau mai multe clase la coada, asa ca am avut ceva de asteptat. Frig era si in biserica, dar copiii se incalzeau cu vinisorul oferit la iesire, dupa ce luau si binecunoscuta anafura. Ligheanul cu paine sfintita era pe o masa, iar un baietandru se ocupa cu turnatul non-stop in paharele. M-am uitat daca refoloseste paharelele de plastic. Nu le refolosea, era corect tanarul! Aia mici treceau in sir prin dreptul mesei, varau mana in ligheanul rosu, pipaiau bine bucatelele de paine, nu stiu ce cautau, si de-abia se hotarau sa aleaga una. Un fel de promiscuitate culinara caracteriza toata agitatia. Dar nici chiar cei mai mici nu refuzau gura de vin, am vazut un naparstoc de vreo trei ani dand pe gat bautura, s-a strambat, probabil era prea sec pentru gustul lui si i-a facut un semn maica-sii ca nu mai vrea (!), desi evident nu-i oferise nimeni al doilea pahar, dupa care a plecat vesel mai departe.

Cu creierul spalat de la slujba si vinul rosu cobaltaind in burta goala, pustiul m-a tarat in statia de autobuz si apoi la un mall. Puhoi de popor ca de obicei, inainte de o sarbatoare. La casa toata lumea cu cosuri stivuite, noi cu un...LEGO. Cadoul de iepuras. Ne va tine loc de masa de Paste la cat a costat. Mai interesant este ca nici acum n-am hotarat ce pun duminica, pe masa. Si nici nu prea am aprovizionat frigiderul. Noroc ca cei de la supermarketul Cora au impartit cadouri-cozonac sau 6 oua cu vopsea rosie, la alegere. Am ales ouale deoarece nu prea mancam cozonac. Asadar am oua si vopsea, imi mai trebuie o sclava care sa le manjeasca... Mda, nu prea tin la traditii...
Am incercat sa repar grava eroare de aprovizionare intrand si in supermarketul de langa bloc, dar am renuntat rapid cand am vazut viermuiala din interior. Ups! Din fericire mai am o sacosa de stevie pe balcon, sa vezi ce Paste vegetarian petrecem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.