Translate

vineri, 20 martie 2015

Da o tura prin Thailanda...

...cu Cristian China-Birta, cretul blogger de la Blogal Initiative, dar si cu Alina Gherghe, Ana Morodan, Cosmin Tudoran si fotograful Cristian Vasile.
Daca ai spirit ludic, dar si dorinta de a participa la un concurs, Mall-ul Baneasa Shopping City pune la bataie o excursie in Thailanda (exotic, nu?), cu conditia sa te deplasezi in mall si sa faci o poza, mai precis un selfie, cu tuk-tuk-ul (bicicleta pe trei roti emblematica pentru acea tara). Apoi urci frumusel poza pe Facebook, Pinterest sau Instagram, cu alte cuvinte te dai in stamba la toti prietenii, cu hashtagurile #baneasashoppingcity, #ishopitravel şi #1selfie2thailand si taguiesti contul Baneasa Shopping City. Voila de vezi, esti inscris in concurs! Nu-ti ramane decat sa aduni like-uri si poti fi a sasea roata la caru...pardon, a sasea persoana din grupul vesel.
Deadline-ul inscrierilor este 31 martie pentru ca excursia este intre 9 si 21 aprilie. Daca nu ma crezi, verifica conditiile AICI !

Dar, ca totul sa fie si mai palpitant, Cristian China-Birta este hotarat sa poarte in Thailanda un tricou cu un mesaj haios si aduna pareri in acest sens. Parerea mea, de exemplu, este sa nu poarte tricoul chiar in fiecare zi, desi ar fi mult mai comod sa care un bagaj lejer cu un singur tricou. Glumesc! De fapt, daca ii plac foarte mult propunerile, cred ca isi va face mai multe tricouri.
Eu m-am gandit foarte serios la treaba asta, mesajul de pe tricou trebuie sa fie unul de tip "statement", adica sa sustina ceva sus si tare. Daca era femeie, era simplu, isi atarna un colier statement de gat si era suficient. Fiind barbat, este necesar sa-si arate putin muschii, dar nu cu prea multa ostentatie, sa nu uitam ca asiaticii sunt mici, oblici (la ochi) si afurisiti. A, si exista si mafia thailandeza, nu e bine sa le sari in cale.
Si mi-am stors eu imaginatia ca pe o rufa prea uda si mi-am adus aminte cat de tare mi-a placut titlul unei comedii cu Adam Sandler, se numeste "Don't mess with the Zohan" unde Sandler joaca rolul unui superagent al serviciilor secrete israeliene. Asa ca mi-am zis, de ce nu?

DON'T MESS WITH CHINA

Suna bine, dar parca este ceva in neregula cu declaratia asta... Mai, daca astia au ceva probleme nerezolvate cu chinezii si il vedem pe domnul China la stiri? Asa ca m-am gandit sa adaug o explicatie mica, mica dedesubt. Iata:

DON'T MESS WITH CHINA
The Romanian Blogger

Daca se hotaraste sa poarte lozinca asta, ii tin pumnii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.