Translate

joi, 6 noiembrie 2014

Experiente, experiente...de weekend

Cam aglomerat si confuz weekendul acesta, mai ales din cauza Marii Imbulzeli de duminica. Ce imbulzeala? Cand am ajuns eu pe la 3 la votare, nu eram neam in curtea scolii. Am depasit in tromba niste babute, nu de alta, dar imi inchipuiam ca era vreo coada la usa salii si am vrut sa le fentez pe cele doua pensionare. Era o coada formata din doi paznici sau politisti locali, ce-or fi fost, iar inauntru comisia se plictisea la greu. Cand ne-au vazut intrand, adicatelea eu si familionul, li s-au luminat fetele ca la sfintele moaste. Mda, slaba reprezentatia de la aceste alegeri...daca asa va fi si in turul doi...

Ineptia de saptamana trecuta a fost categoric un panou publicitar al unei companii de asigurari, nu spun care, sa nu creada careva ca fac reclama pe gratis. Afisul nu este chiar de ieri, il vad de ceva timp prin oras, dar nu mi-am dat seama din prima ce ma deranja. Ma deranja ideea. Nu stiu cine a conceput campania firmei respective, dar mie mi se pare ca o lovitura sub centura. Afisul are in centru o domnisorica simpatica, imbracata cu un tricou alb imprimat cu o...bufnita, care arata cu degetele spre pasare. Deasupra este o lozinca legata de asigurari, ceva cu viata si sanatatea. Pai, oameni buni, eu stiu ca bufnita este un simbol al intelepciunii, dar in traditia romanilor este si vestitoarea unei morti. Imi plac bufnitele, stiu ca sunt la moda bijuteriile cu bufnite, dar alaturarea cu "viata si sanatatea" este totalmente neinspirata, pare o cruda ironie din partea firmei. Ma rog, treaba lor!
In peregrinarile mele pe net, am gasit pe un site niste bijuterii deosebite, iar eu nu rezist la asa ceva, a trebuit sa vi le arat. In primul rand ca este vorba despre o marca de care nu am auzit pe la noi, Kuiumdjiev, este vorba despre o familie de bulgari la care mestesugul s-a transmis din tata in fiu. Istoria firmei incepe in 1925, iar in 1990 numele marcii a fost reinviat, era si pacat sa se piarda pentru ca bijuteriile sunt cu totul speciale, asa cum vedeti din poze. La aceste bijuterii observ pentru intaia data modele cu ceramica desenata si o lucratura extrem de atenta la monturile patinate, dand acel aer de bijuterie veche, dar rafinata. Cerceii sau pandantivele, ba chiar si bratarile, au doua fete, in sensul ca si partea opusa celei cu ceramica este foarte frumos modelata, poti sa le porti asa cum iti convine, functionand pe principiul 2 in 1. O idee cu adevarat inovativa! Alte piese au motive etno, stilizate cu mult simt artistic, altele folosesc modelul monedelor antice, exista si filigranuri delicate, precum si pietre semipretioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.