Translate

miercuri, 10 septembrie 2014

Herbagetica-puterea vine din naturã



In urma cu ceva timp o persoanã foarte apropiatã mie a fost diagnosticatã cu o formã de cancer mamar.  Nu realizezi cât de vulnerabil eşti la boli grave decât în momentul în care cineva drag se confruntã cu aceastã problemã.
Uneori îţi spui cã nu ai avut cazuri în familie şi nu trebuie sã te alarmezi. Ei bine, mie viaţa mi-a dovedit cã nu este aşa, iar predispoziţia geneticã doar completeazã efectele unui stil nesãnãtos de viaţã, ale stresului şi mediului poluat în care trãim.

Am avut ocazia sã citesc despre specialişti în terapii neconvenţionale şi programele de vindecare propuse de aceştia. Mi-am deschis astfel ochii asupra unui fapt surprinzãtor de simplu, atât de simplu încât aproape cã nu îl observi. Preocupaţi cum suntem de a afla cât mai multe şi mai complexe lucruri despre suferinţele noastre, tindem sã defalcãm tratamentele bolilor de care suferim când, de fapt, existã o singurã problemã, alimentaţia profund greşitã pe care o abordãm, şi o singurã rezolvare, detoxifierea. Indiferent cã vorbim de cancer, obezitate, diabet, boli de inimã, tensiune arterialã, oricare ar fi demonul care ne îmbolnãveşte, acesta poate fi învins dacã avem suficientã voinţã sã ne schimbãm atitudinea faţã de propria viaţã.
Se afirmã cã, în urma metabolizãrii unor alimente nepotrivite cu natura noastrã, în organism se acumuleazã deşeuri acide, aceasta fiind cauza principalã a cancerului, fapt dovedit prima oarã în 1931, de cãtre Otto Warburg, un german ce a primit Premiul Nobel pentru medicinã. Metabolizarea zahãrului, proteinelor şi a grãsimilor înseamnã mai mult deşeu acid. Toţi aditivii alimentari, pesticidele, îndulcitorii artificiali, medicamentele înseamnã şi mai mult deşeu acid. Cheia terapiei practicate de cei care încearcã sã renunţe la remediile medicinei clasice este detoxifierea.
Am citit destul de multe lucruri despre produsele destinate detoxifierii şi, revenind la marturisirea de la începutul acestui post, aceea cu persoana bolnavã de cancer, cred cã adãugarea pe lista de tratament a unui produs foarte special ar ajuta-o într-adevãr. 

Este vorba despre Zeolit , un imunostimulator de provenienţã naturalã.  Zeolitul este folosit de mult timp în cele douã Americi datoritã calitãţilor sale de “burete natural”, fiind capabil sã extragã din organism toate metalele grele şi toxinele acumulate în ficat, bilã, rinichi, curãţând aceste organe vitale de deşeuri, oferind protecţie împotriva cancerului. Conţine tuf zeolitic mineralizat şi este recomandat celor care parcurg procedurile de chimioterapie, radioterapie, fiind un decontaminant radioactiv. Este un mineral de mai multe tipuri, în terapie folosindu-se doar clinoptilolit, cunoscut de mii de ani în medicina tradiţionalã chinezã, indianã sau rusã. Clinoptilolitul are structură reticulară, având capacitatea de a pierde și de a câștiga reversibil apa într-o proporție uimitoare, de până la 15%, de a-și schimba cationii constituenți, fapt ce îi confera calități excepționale de absorbție, desorbție și schimb ionic. Fiind încãrcat negativ atrage mineralele cu sarcină pozitivă. Ionii mai mici, cum ar fi mercurul și cadmiul, sunt atrași adânc în structura-cușcă a mineralului și reținuți pentru eliminarea în condiții de siguranță
Aceste proprietăți pot fi folosite pentru a sprijini eliminarea metalelor grele din organism, și a toxinelor în general, ameliorarea bolilor intestinale, bolilor metabolice, infecțiilor virale sau bacteriene.
La noi în ţarã se gãsesc capsule de zeolit în oferta de produse Herbagetica , o companie româneascã din Braşov ce promoveazã inovaţia în fitoterapie, alege surse ce garanteazã calitatea extractelor folosite şi se poate mândri cã a produs pentru prima oarã în ţarã zeolit, aloe ferox, siliciu organic, seleniu organic, stimulator celule stem cu alga AFA, vitamine şi minerale organice. De fapt, firma a creat o gamã întreagã de suplimente destinate tratamentului oncologic, remarcându-se astfel pe piaţa de profil.
Am sã închei spunând cã în magazinul putereaplantelor.ro gãsiţi în acest moment Zeolit de la Herbagetica într-o ofertã de 70 capsule + 30 capsule la preţul de 38,50 lei, un preţ mai mult decât rezonabil faţã de ceea ce am mai vãzut eu.


8 comentarii:

  1. Chiar zilele trecute am trecut pe langa Plafar si am vazut un afis mare cu produse de la Herbegetica pe baza de celule stem, chiar vroiam sa intru sa caut detalii poate gasesc ceva pentru Bubu, noroc cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca e numai atat ,cred ca o sa fac si eu o cura.Stiu de el,dar mi se parea peste puterea mea bugetara.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, am luat un gel de dus care imi place tare mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveti studii de specialitate.......de recomandati cu atata caldura firma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facultate de stiintele naturii cu licenta in ecologie si lucrez pe specialitatea mea. Prietena despre care vorbesc in articol chiar exista si chiar a luat zeolit. Multumit (a) ?

      Ștergere
    2. Suna mai degraba ca reclama firma, decat studiu despre produs.... de aceea am intrebat. Sunt cativa distribuitori de zeolit in tara noastra...

      Ștergere
    3. Pai, cum putea sa fie un studiu despre produs?! Sunt informatii generale, ca doar nu fac cercetare, si chiar este o prezentare a firmei, avantajul este ca pretul zeolitului este mai mic fata de alti producatori. Cat despre recomandare, recomand cu caldura orice firma autohtona care face ceva serios pe plan local, prefer sa fac reclama produselor romanesti.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.