Translate

marți, 12 august 2014

Meloman pentru o zi, trist pentru o zi, cu gust amar pentru o zi

Desi SoriN nu gazduieste astazi frumoasa-i rubrica dedicata muzicii, eu tot am sa pun un clip, asa ca sa fiu in contratimp deoarece saptamana trecuta am omis sa ma inscriu pe lista.
Astazi am inceput ziua intr-o nota trista. Actorul Robin Williams a preferat sa ne paraseasca, din cine stie ce motive pe care noi, ca spectatori de la mare, mare distanta, nu avem cum sa le cunoastem. Asa ca nu putem nici sa judecam gestul omului. Vedeti, de-aia nu ascult eu stirile! Dar nu m-asteptam din partea lui, as zice eu ca "tzatza" Mita la coltul strazii. Parea un om echilibrat, un actor implinit, cat de tare ne putem insela doar citind barfele de profil!
Alaltaieri, al meu baiat a insistat ca vrea sa vada un film cu extraterestri. I-am spus ca nu il las sa se uite decat la... Jumanji! Nu stiu ce mi-a venit...N-ar fi fost deloc prima alegere daca eram singura. Dar mi-am adus aminte ca este un film palpitant, cu mistere, haios si potrivit si pentru copii. Nu ca as avea eu premonitii la tot pasul, pur si simplu asa a fost ! Si ne-am uitat la Jumanji si ne-am distrat pe seama personajelor puse la grea incercare de intamplarile neasteptate ale filmului. Si am vazut un Robin Williams mai tanar, aventuros, care se simtea perfect in acea poveste fantastica.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.