Translate

miercuri, 30 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

De ce oare la varsta asta sunt innebuniti dupa zombie? Ei da, "desenatoarea" era draguta, nu?


La targul de turism s-au impartit din belsug materiale de prezentare facute cu fonduri europene...

  
In ultimul timp am omis sa va mai arat operele mele...


Va doresc o minunata vacanta de 1 mai. Muncitoresc!

10 comentarii:

  1. Desenatoarea era draguta foc da' si micul zombie era tare dragut! :-)
    Operele tale imi plac mult, ca de obicei!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare varsta are cate cate o nebunie.Baiatul tau e mare si tot il incanta desenatul pe fata,dar pe cei mici stau la rand...Frumoase operele tale,vazele sunt favoritele mele. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare fain articolul! desene de tot felul si o imaginatie care ne lasa fara cuvinte! :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. No, sara bună ! Bună, liniștită și frumoasă fie. Îți doresc să ai spor la tot ce faci până la culcare și să ai parte de o noapte liniștită pentru a te putea odihni în tihnă !

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa si Bestia e mereu la moda.:)
    Vaze super!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce zombi dragut! Cat despre vaze imi plac la nebunie, unde incape atata talent?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu zic că celelalte nu-s frumoase, căci sunt, dar cele alb-negru îmi plac foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Baietelul e foarte incantat de machiaj, asta conteaza!
    Foarte frumoase vazele cu acel efect alb negru, toate obiectele sunt frumos decorate, merita poze mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vazele îmi plac! Şi desenatoarea nu arată rău! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. nici eu nu inteleg atractia catre zombie..
    dar creatiile tale sunt minunate.. in special cele cu negru.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.