Translate

miercuri, 12 martie 2014

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

N-am mai participat de mult timp la rubrica lui Carmen, dar ea ma va ierta precis! Sau nu?
Oricum, iata mai jos un dans din spectacolul-proiect "Alfabetul convietuirii" de anul trecut, de la Ploiesti. Este o manifestare a nationalitatilor conlocuitoare. Din pacate, nu mai recunosc costumele dansatorilor, nu stiu carei nationalitati apartin, dati-va voi cu presupusul !



6 comentarii:

  1. Acum, în pragul unei noi nopți, să ai parte de o seară liniștită și o noapte odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant moment artistic! Mi-a placut:)
    As spune ca sunt greci :).
    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. nu este nicio suparare, dar ne-ai facut o mare bucurie ca te-ai reintrors printre noi :))
    frumos videoclip! despre spectacol, numai cuvinte de lauda!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos filmulețul,este bine că se mai păstrează tradițiile!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place videoclipul....enjoy!? O zi însorită! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase momente si interesante.Am avut si eu parte zilele trecute.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.