Translate

vineri, 15 noiembrie 2013

La ce se pricep barbatii

Ati vazut reclama de la camioanele Volvo cu Van Damme facand spagatul pe ele? E tareeeee....E dementiala.... Una la mana ca face figura asta in timp ce mastodontii sunt in mers, doi la mana ca mastodontii sunt asa de bine sincronizati si usor de condus incat asta spune multe despre calitatea si manevrabilitatea masinilor. Ce sa mai! Cine a conceput scenariul are o minte de advertising absolut stralucita.




Sa revenim la problema barbatilor. Poate locul lor nu este chiar in bucatarie, dar unii se descurca binisor si ajung mari Chefi (masterchefi). Dar sa-i vezi pe cei care nu se descurca! Sunt periculosi de-a dreptul. Pentru integritatea lor si a casei. Exemplificarea mai jos. Si nu o spun eu, o spun cei care fac reclame.


Si cum barbatii se pricep la sforait, este posibil sa se aleaga cu niscaiva rani minore. O spune tot o reclama.



Dar in mod sigur barbatii sa pricep sa faca masini care sa scoata din minti chiar si niste....gargarite!
O mai tineti minte?


Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 45

14 comentarii:

  1. 1. cu certitudine: imi plac camioanele Volvo! :)
    2. si 3. un necaz nu vine niciodaa singur.
    3. a ramana fara casa mai treaca mearga, dar fara masina?!!
    4. fara violenta! altfel spus: catalogul Otto e o veritabila arma alba - si deloc interzisa la purtator!
    5. perfecte suspensii! :))
    O portie zdravana de râs! :))) :)))
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la catalogul Otto exista una si mai si, cu aceeasi pereche de actori, dar n-am gasit-o deloc... Si tot el o incaseaza!

      Ștergere
  2. Eu intr-o vreme eram suparata ca nu arat ca domnisoarele de prin reviste, dupa aia am descoperit photoshop-ul si m-am linistit, ceva imi spune ca nici reclama asta nu e taman naturala.
    De altfel ideea in sine ca barbatii s-ar pricepe la ceva te duce cu gandul la retusuri serioase ale realitatii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In orice caz Van Damme e celebru pentru spagatul lui, ca dupa el s-a luat si Mircea Badea cand demonstra acelasi lucru printr-o emisiune mai veche. Cat priveste echilibrul pe camioane, eu tind sa cred ca nu e cosmetizata scena.

      Ștergere
  3. Şi se mai spune că bărbaţii sunt misogini! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar, asa, cateva comentarii :)
    - Mi se pare ca acele doua camioane mai merg si cu spatele. :)
    - La fazele cu barbatii in bucatarie m-am jenat si eu. Cele doua reclame sunt prea grosolane. Doar la filmele cu Stan si Bran ma mai enervam asa.
    - Femeia aia e o martira. Catalogul Otto trebuia sa fie si mai gros, sa-l ucida sau macar sa-i rupa nasul individului. Cunosc pe cineva care sforaie si mai ingrozitor, deci nu-i nicio exagerare. Pe asta l-a lasat si nevasta din cauza sforaitului. :))
    - O mai tin minte :) Intr-adevar, bune suspensii!
    Happy weekend! Si o noapte buna!

    P.S.- Cat despre SB...te inteleg. Imi pare rau, cred ca mai multi participanti simt ca tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi dau impresia de mers cu spatele, asa o fi? Barbatii in bucatarie sunt din fericire singuri, deci nu strange nimeni dupa ei, pot declansa cate catastrofe vor... La Otto e si o alta reclama unde tipa il bate rau de tot! Da, s-au retras mai multi din SB, dar mai e doar o saptamana asa ca merg pana la capat.

      Ștergere
    2. Cu spatele mergeau...:)
      Explica si Mircea Badea chiar acum, pe A3, cum s-a facut clipul.

      Ștergere
  5. :)) reclamă la Peugout?!?
    duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imagineaza-ti! Cine s-ar fi gandit sa foloseasca doua gargarite infierbantate?

      Ștergere
  6. :)) Ce bine ca m'am decis sa fac o pauza de html si sa citesc niste bloguri. M'ai facut sa rad bine :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar e tare reclama de la Volvo cu Van Damme ,am optat si eu pentru publicarea ei azi!
    O seara frimoasa !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.