Translate

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Inca un blog...Myhandmadebottle...

Daca voiam sa-mi complic viata si mai mult, uite ca am reusit performanta ! Probabil ca numai eu eram in stare de asa ceva. Ei bine, fiindca au ajuns sa ma copleseasca sticlele pe care le tot decorez, cred ca as fi un bun subiect de documentar pe TLC la rubrica "fixatii", am hotarat ca trebuie sa fac ceva sa mai si scap de ele. Deja sunt ambalate in cateva cutii de carton pe care a fost o problema sa le depozitez in locuri unde sa nu fie in pericol. Ai mei ma indeamna tot timpul sa mai vand, ma straduiesc, sticlaria mea e pusa partial pe doua site-uri, dar oricum acolo nu incap toate. Asa ca, intuiti bine, am mai facut un blog. http://myhandmadebottle.blogspot.ro/ este locul unde va invit sa "vizionati" opera mea de doi ani...Deocamdata este "under construction" adica tot bag la poze si explicatii, sper sa termin pana maine, ca nu e chiar usor sa le inventariez pe toate. In principiu este un blog doar pentru prezentare si eventual vanzare, voi pune poze in continuare si aici, dar "dincolo" nu voi scrie articole. Vorbaria ramane aici, acolo sunt mai mult poze. Nu am de gand sa fac bloggereala clasica de handmade, adica sa pun tutoriale sau asa ceva, nu prea am rabdare cu explicatiile, sunt destule pe net.
Blogul este tot pe blogspot, ca am vrut initial sa ma duc pe wordpress, au teme mai diverse si mai aproape de ce cautam eu, dar mi s-a parut groaznic sa ma descurc in setarile de pe cealalta platforma, n-am inteles mai nimic, munceam si vedeam ca nu se seteaza nimic, acum am ramas si cu contul de acolo, asta e! Numele blogului are cuvantul "sticla" in compozitie, alminteri nu e prea deosebit de altele de acest gen. Dar cred ca spune ce trebuie despre proprietar. Adica faptul ca nu e prea zdravan la mansarda.
In concluzie, va astept si pe noul blog. Weekend placut in continuare!
PS. Asta e o farfurie facuta zilele acestea...


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ai zis bine, ca e o adevarata lupta pe care o duc cu mine insami. Rabdarea nu ma caracterizeaza.

      Ștergere
  2. E foarte frumoasa! O sa vizitez si celalalt blog! Multa migala!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Dupa ce incerci Blogger, Wordpress pare limba chineza. Cei care incep cu Wordpress se vaitaa de Blogger. Eu le-am incercat pe amandoua, dar tot blogger e mai simplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa spun ca dupa doua ore pierdute anapoda era sa innebunesc. Descoperisem cum sa setez diverse, dar nu-mi apareau deloc pe blog, ziceai ca e intepenit! Nici macar etichetele n-am putut sa le pun!

      Ștergere
  4. Cand ma apuc sa scriu povesti imi faci tu ilustratiile ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca pot sa le fac cu servetele...Candva stiam sa desenez destul de bine dar am pierdut indemanarea...Mi-ar placea sa citesc povestile tale, nu numai cele de pe blog, sa vad lumile nascute din imaginatia ta.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.