Translate

duminică, 28 iulie 2013

Ineptiile zilei

Vineri ajung la serviciu si, conform obiceiului, deschid calculiciul si dau sa intru pe mailul de yahoo, ca ala e de baza. Scriu vesela Id-ul la autentificare, parola corecta, apas "Autentificare" si...pac! In loc sa-mi apara lista din inbox, vad in fata ochilor pe ecran o caseta de dialog. La inceput nici nu pricepeam prea bine ce vor astia, in engleza, de la mine, apoi reusesc sa ma concentrez si sa citesc. Din motivul cum ca cineva incercase sa-mi hecareasca (mai bine zis "hacuiasca") contul, mi se cerea sa raspund la intrebarea de securitate, aia pe care o alesesem in 2009 cand facusem inregistrarea. Intrebarea de baraj este: "What is your youngest child's nickname?". Sau cam asa ceva, daca scriu eu corect in inglis...
Acum, va dati seama ca stiu cum il cheama pe propriul meu copil. The big question is: la ce naiba m-am gandit in 2009, cand am scris cu manusitele mele un raspuns. Ca puteam sa scriu numele simplu, dar nooooo! Probabil am stalcit ceva, ca uite ca numele simplu nu merge. Si nu mi-am notat nicaieri raspunsul. Asa ca vineri am incercat si eu trei variante, logice din perspectiva mea de-acuma, niciuna corecta, asa ca mi s-a blocat contul pentru 12 ore. Am crezut ca lesin de nervi. Am realizat brusc, nu numai cata lume foloseste adresa asta de mail ca sa tina legatura cu mine, dar, mai ales, faptul ca peste tot pe net, am folosit-o pentru crearea de conturi pe diverse site-uri, inclusiv Fb-ul. Imi venea sa racnesc, nu alta...Am intrat pe site-ul Yahoo-ului, pe la asistenta clienti si da-i si cauta un loc unde sa fac o reclamatie. Gasesc pana la urma un formular sa-l trimit echipei Yahoo, completez n rubrici, dau send si...pauza, imi apare mesaj ca n-am raspuns la toate cerintele. Si cat ma chinuisem sa scriu in engleza. O iau de la capat si iar eroare. Am renuntat si am zis sa astept sa treaca 12 ore. Vineri seara incerc iar sa intru pe mail, bag alte 3 variante de raspuns la intrebarea de baraj, ca intre timp isi mai adusese aminte si al meu sot cum il mai strigam pe copil in 2009 si iar mi se blocheaza contul. De data asta pentru 24 de ore! Acum chiar incep sa cred ca in 2009 eram putin mai sonata decat astazi, ceea ce e un lucru bun, inseamna ca am evoluat totusi! Nu pricep si pace ce am raspuns la afurisita de intrebare ca e una simpla si la obiect. Incerc iar formularul catre Yahoo si iar imi spune ca nu completez bine. Una peste alta, de-abia astazi am reusit sa le scriu maniacilor astora, in sfarsit sesizarea mea a fost inregistrata. Sunt curioasa daca se rezolva ceva. Ca daca nu, e jale mare!

10 comentarii:

  1. Sa ai bafta! Cat pot sa urasc pe "hacarii"! Ce doamne iartama vor din e-mailuri? Doar nu scrii numarul de banca si nici pinul si nici macar daca tii banii la saltea! Naiba sa-i ia! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cand ai facut contul pe yahoo nu ti-au cerut si o adresa de e-mail alternativa, la care sa iti trimita eventualele probleme? de aia e bine sa ai mai multe adrese de e-mail in care sa aia contactele. se duce dracului unul, ai contactele in altul.
    trebuie sa mai fie o alta varianta de a intra in cont.
    sa ne zici ce ai facut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi trebuit sa am asa ceva, ca la adresa sotului de ex. exista adresa alternativa care e asta blocata. Adica am facut o afacere!

      Ștergere
    2. Nashpa! si aia de la yahoo nu mai zic nimic?

      Ștergere
    3. Acum astept. De zis au zis. Dupa ce am scris postul mi-au trimis mail ca sa ma adresez la Yahoo Romania. M-am adresat si acum stau sa vad ce se intampla.

      Ștergere
  3. Îmi pare rău pentru tine,sper să reușești!
    O seară frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce mi-au hacuit prima mea adresa de mail, am devenit mai prudenta. Nu ca mi-as nota ceva pe undeva, dar am mai multe adrese de mail, pe care le folosesc pe fiecare cu cate un scop, una de lucru, alta personala, una pentru FB si conturi online, desi in ultima vreme incepe sa imi placa din ce in ce mai mult gmail, mi se pare mai prietenos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Au, au, au! Nu mai știe nimeni ce poreclă ai pus copilului tău? Sper să reușești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha! E o chestie de uzura. Acum fac ping-pong intre Yahoo Romania si USA. Ca aia din Romania mi-au zis ca e facut contul pe USA si nu pot sa ma ajute. Asa ca taman ce i-am dat un reply aluia din USA care m-a trimis la Romania.

      Ștergere
  6. Am vazut ca s-a rezolvat. M-am bucurat.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.