Translate

duminică, 16 iunie 2013

Cu ochii'n soare

Fereasca sfantul, sa nu va uitati la soare! Fara ochelarii adecvati, zic... Eu si la umbra abia tin ochii deschisi, asa de rau ma deranjeaza lumina verii cateodata. Si asta de vreo cativa ani incoace. Una peste alta nu mai pot circula liber fara ochelarii de soare la mine. Sa spun drept nu prea am mai dat atentie formei sau culorii ramelor pe care le port. Ma gandesc la ochelari ca la ceva sanatos, nu si estetic sau in trend. Dar prin tineretile cele indepartate, obisnuiam sa studiez cu atentie ochelarii inainte de a-i cumpara.
Probam nu stiu cate modele, eram atenta la achizitie. A fost la un moment dat in moda curentul "lacrima" sau "aripa de fluture"...Mi-a placut foarte tare ca ma prindea cel mai bine. Dadea o forma oarecum migdalata ochilor, ridica trasaturile, intinerea parca... Ceva in genul "vintage" de mai jos.

Apoi s-au mai rotunjit si latit modelele...
Si apoi au devenit mai fancy...


Nu-mi place ca cineva sa-si tina ochelarii de soare pe nas atunci cand vorbeste cu mine. Nu-mi dau seama ce gandeste, unde se uita, daca se fereste de ceva. Eu fac gestul simplu de a-mi scoate ochelarii de soare cand conversez. Altminteri pentru interlocutor e destul de neplacut. Plus ca dai senzatia ca ascunzi ceva. E o chestiune de buna-cuviinta. Bineinteles se excepteaza de la regula mea persoanele care au probleme cu ochii, cum ar fi sensibilitatea la lumina. Apropo de asta, eu am dezvoltat o astfel de sensibilitate in ultimii ani. Vara, nu mai pot sta in soare fara ochelari, de-abia tin ochii deschisi. Iarna, ma deranjeaza teribil albul zapezii. Cred ca stiti ca stralucirea alba a zapezii poate produce daune la fel de mari ochilor ca si lumina puternica a soarelui.
Daca obisnuiti sa purtati ochelari mai altfel si vreti tinute la care sa asortati accesoriile voastre deosebite, va recomand sa cautati bluze de femei laredoute . Si ca sa fiti si mai cu mot, ca asa se poarta printre VIP-uri, sa "asortezi" si copilul la look-ul ales de tine, puteti sa-i cumparati haine pentru copii la fel de chic, in mod sigur se va bucura.  

8 comentarii:

  1. Din pacate eu nu pot purta ochelari de soare, am miopie, insa trebuie neaparat sa imi iau unii cu lentile heliomate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si la mine s-a accentuat miopia dar nu mai port ochelari de vedere de ani buni. Pun ochelari de soare si Dumnezeu cu mila!

      Ștergere
  2. Superbă colecție!
    Din păcate eu port ochelari de vedere !
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt de parere ca a nu-ti scoate ochelarii de soare cind vorbesti cu cineva e un gest nepoliticos. Il tii la distanta!
    Ma bucur cand mai intalnesc oameni care gandesc ca mine! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. imagineaza-ti ca am stat cu cineva la o terasa, mie imi curgeau ochii din pricina soarelei iar persoana aceea isi tinea ochelarii frumos pe nas. a fost oribil pt mine! de atunci ii tin si eu pe nas.......;p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am patit asa cu o prietena din copilarie pe care am reintalnit-o dupa cativa ani. Si avea de-aceia colorati bine de tot, erau ca o pavaza. Am avut un sentiment ca o vad ascunzandu-se de mine, foarte neplacut ca mie imi place sa ma uit in ochii omului.

      Ștergere
  5. Aaaaa, ce mi-au placut aia rotunzi gen John Lennon. Cred ca mai am si accum o pereche ascunsi pe undeva pe acasa :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, pari un pic orb si neajutorat cu ei dar sunt haiosi.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.