Translate

duminică, 28 aprilie 2013

Si au venit si Floriile....

Le doresc tuturor ce poarta un nume de floare sa aiba o zi minunata, veselie in familie si lumina in suflet! Pentru ca urmeaza sarbatorile pascale si ne trebuie o mica "incalzire". Incalzirea o avem afara din belsug, pe la noi este chiar exagerata, ieri cred ca batea lejer spre 30 de grade. N-am apucat sa trecem prin sacouri, dresuri si pantofi si ne adaptam mai greu...Copilului meu i se pare normal,  generatia lui nu cunoaste adevarata primavara.
Dar astazi ne distram. Va dedic doua melodii frumoase, cantate de latini, adica la sentiment. Nu stiu daca va plac, dar fiind si ziua mea, mi-am permis sa le aleg pe gustul meu.
Prima este Shakira, cu unul dintre cele mai frumoase cantece ale sale, "vorbit" in spaniola (cele in engleza nu prea imi plac!) si care pastreaza spiritul sud-american, iar al doilea este Mark Anthony cu o melodie ce te unge pe suflet (asa ar trebui sa isi cante totii barbatii iubirea), te topeste nu alta.
Ambele melodii sunt din concerte pentru ca asa vezi cat de bune sunt vocile artistilor. Daca live suna la fel ca in clip, sunt cu adevarat talentati.
Sa va bucurati de muzica!






3 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.