Translate

joi, 14 februarie 2013

Din perlele copilului



Lecţiile la română sunt o mare bătaie de cap. Deocamdată. Care va să zică mă instalez cu puştiul la birou şi deschid caietul să văd ce isprăvi a mai făcut. Surprise ! Tema de ieri e făcută harcea-parcea cu roşu şi dedesubt o notiţă a învăţătoarei : « Mai scrie o dată ». AAAA, jale mare pe pici că mai avea două texte de scris din carte. După multe parlamentări se apucă de treabă. Termină de rescris textul cu buclucul şi trecem la cele din carte.
Taman când se apropia de finalul celei de-a 5-a propoziţii, vede ceasul. « Să ştii că încep transformerii » mă avertizează el. « Frate, în ritmul ăsta nu terminăm nici la nouă ! E şapte deja şi tu nici n-ai trecut de primul text ! », mă revolt eu că mai aveam şi alte treburi de făcut... Puştiul se uită la mine cu o figură doctă şi-mi răspunde :
“ Tehnic vorbind, sunt la al doilea .”
L-am lăsat să vadă Transformers.
SFAT
Daca vreti ca odraslele voastre sa aiba un vocabular bogat (in sensul bun!), trebuie sa stiti ca tipul jucariilor are un rol foarte important in cresterea lor. Nu va ganditi ca are prea multe, mai degraba alegeti-le cu atentie. Unde sunt vremurile acelea de aur cand ii cumparam pustiului meu jucarii pentru bebe si nu se misca de pe covor? Probabil tocmai din cauza unor jucarii pentru bebelusi mai speciale a ajuns sa-mi dea replicile acestea.

2 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.