Translate

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Reflexii in oglinda -- Spalaturi pe creier

Particip la Reflexii in oglinda de pe blogul lui SorinN. Daca vreti sa fiti parte a acestei initiative fotografice, intrati la SoriN si inscrieti-va...in fiecare vineri...

Copilul meu s-a jucat cu aparatul foto... Isi facea lectia la mate, a intrerupt-o si a tras cateva poze prin casa...In oglinda de la dormitor s-a declansat blitzul, banuiesc ca i-a spalat un pic creierasul deoarece nu-si mai aducea aminte unele socoteli la mate.


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ei, na! N-ai vazut Men in black ce aparat finut aveau? Ca un stilou, dar tot pe principiul blitzului....

      Ștergere
  2. Interesanta intamplare!:)
    O zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Imi place comentariul cu spalatul creierului :)
    Scuze, abia acum am vazut ca mai exista cateva inscrieri tarzii in tabelul cu Reflexii. Pana vineri noaptea nu erai in tabel.
    O seara buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca nu se prostea fiu-meu cu aparatul , chiar n-aveam cu ce sa particip!

      Ștergere
  4. interesant ceea ce scrii! felicitari! imi place ! sa ai o zi minunata...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.