Translate

miercuri, 2 ianuarie 2013

Cowboy boots

Normal ar fi fost sa postez cateva foto din noaptea de revelion, sa se vada cum au iesit ploiestenii in centru, la artificii, cum se intampla de cativa ani incoace, cum au spart sticlele de sampanie drept pe carosabil de nu mai puteau sa treaca masinile dupa aceea..Ehei, ce noapte "de vis"...am baut sampanie de copii langa fantana arteziana din fata Primariei, ca aveam minorii cu noi, si apoi ne-au degerat picioarele luand-o pe jos pana acasa ...trei statii de autobuz, mari si late! Dar a fost inaltator, mai putin pozele care au iesit de cacao, nu stiu din ce motiv. Acum le-am vazut, sunt inecate in fumaria de la artificii si miscate rau, asa ca o sa va delectez cu niste super modele de ciocate americanesti asortate la postarea cu choppere de zilele trecute. Ia sa vedem, cine are curajul sa poarte asa ceva? Istoric vorbind, modelul acesta americanesc este strans legat de construirea SUA ca stat modern. Pe scurt, le purtau vacarii si erau facute, din ce altceva decat din piele de vaca. Intre timp lucrurile au luat-o putin razna, caci modelele s-au rafinat iar plebeea vaca a fost inlocuita cu materiale mai exotice, cum ar fi pielea de aligator, sarpe, soparla, elefant , elan sau bizon. Ati ghicit, de-aia au disparut bizonii din intinsele preerii. Odata cu bizonii s-au dus de rapa si triburile amerindiene, dar sa nu deviem de la subiect. Tocurile clasicelor "boots" de vacar nu erau potrivite femeilor, asa ca s-au inventat tocurile pentru plimbarile pe corso, in oras. Tocurile au tot crescut, pe masura ce pretentiile spre lux au evoluat si, uite cum, s-a ajuns la monstruoasele tocuri din imaginile de mai jos. Dar trebuie sa recunoasteti ca au un farmec aparte ghetutele astea, mai ales cand sunt decorate cu asa modele, o alta caracteristica a genului acesta de incaltaminte. Trebuie spus ca realizarea acestor incaltari tine nu numai de traditie, dar si de indemanarea artistica, iar unele companii lucreaza inca din secolul al XIX-lea, dezvoltand propriile metode de fabricatie, tinute bine la secret.



17 comentarii:

  1. ...sunt frumoase dar eu nu am curaj sa le port... :)) ... au varful prea ascutit...:))
    ... nici eu nu am pus artificii pentru ca nu am facut poze ...:))
    La multi ani !
    Un an plin de bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo daa ciocate, sunt tot timpul la moda. Ba cu tinte, ba cu ciucuri, ba brodate. Ai ales niste modele frumoase. Daca le aveam eu p-astea in liceu... :)) ii dadeam pe toti pe spate :))

    apropos de fotografiile facute zilele trecute, macar eu nu am facut deloc, ca am ramas in pana... nu am mai avut baterii. Ingrozitor! :(

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cizme pentru diferite înălţimi ale stratului de zăpadă :)
    Perechea a patra îmi place, aş purta-o la o ţinută monocromă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alea inflorate? Si mie tot alea mi-au placut ca am ceva cu florile...

      Ștergere
  4. 1 - eu nu! :) adica nu as avea curaj sa por asa ceva! :))
    2 - ca sa nu trec pe aici fara sa spun si eu ceva, imaginile 1 si 2 imi plac, celelalte sunt prea stridente!
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici nu prea ma asteptam la un barbat sa afirme altceva...daaa, sunt tipatoare rau!

      Ștergere
  5. Sunt interesante!
    La mulți ani 2013!
    Un an plin cu bucurii și multe zîmbete să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu astfel de ciocate nu va mai degerau picioarele ;)
    Eu as purta fara probleme. Imi plac mult primele doua si ultima pereche. Si pentru ca sunt singurele cu toc, mult mai feminine. Restul sunt pe calapoade cu forme cam nefericite, cu botul exagerat de lung sau carambii extrem de scurti...
    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani!
    Imi plac cele inflorate, as purta, dar bineinteles ca si tinuta trebuie adaptata! :) Si, oricum, nu mi se par de fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani cu sănătate !
    Elegante încălțări,sau ieșite din comun să zic așa !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. În 2013 să ai parte de cât mai multe bucurii LA MULŢI ANI !
    http://noulapullum.blogspot.ro/2013/01/o-mfc-pierduta.html

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulţi ani!
    Nu comentez... n-am purtat niciodată şi nici nu cred că o voi face!
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesante modelele, dar o sa spun pas :))
    La multi ani 2013:)

    RăspundețiȘtergere
  12. imi plac toti! mai ale cei albastri ;)
    La multi ani, sanatate si numai bucurii in 2013!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.