Translate

duminică, 6 ianuarie 2013

Grace Cole UK



Grace Cole este o afacere de familie, producător al unor game destinate îngrijirii corporale. Brandul se mândreşte cu faptul că în ultimii 5 ani a realizat unele dintre cele mai fine formule de produse, luxoase zic ei şi recunoscute ca atare în Marea Britanie. Produsele lor se vând în peste 60 de ţări şi interesant este faptul că, deşi iniţial procesul de fabricare avea loc în China (nimic nou sub soare !), la cererea « telespectatorilor » interesaţi de chestii făcute la mama lor, în UK, au hotărât să aducă manufacturarea acasă...Patriotic şi foarte lacrimogen ! Mai ales că au vrut sa dea un imbold şi micilor întreprinzători concetăţeni de-ai lor (care este !), investind loco. Gamele lor se adresează tuturor-femeilor, bărbaţilor, copiilor şi adolescenţilor, iar cele mai cunoscute sunt Boutique, Fruit Works, Tea Tree & Witch Hazel. Oricum, este remarcabil faptul că brandul există de numai 5 ani şi a reuşit să se implementeze aşa de bine pe piaţă, e clar că există şi calitate nu numai o publicitate corespunzătoare. Aceste informaţii le găsiţi pe site-ul lor, vezi linkul de mai sus.

Eu am intrat în posesia unui set Perfection din gama Moments, conţinând un gel de duş, o loţiune de corp şi un prosopel de faţă din bumbac. 

 Cutia este prezentabilă şi are o fundiţă cochetă deci dă bine pe post de cadou cu orice ocazie. Produsele sunt în sticle de plastic de 250 ml şi au culori atrăgătoare care te duc cu gândul la fructele de pădure, dar de fapt parfumul este de yuzu şi mango, cu o « inimă » de lacramioara (sau/si crin, depinde ce nas ai!). Ce, nu ştiţi ce e ăla yuzu ?! Nici eu...dar am căutat şi am aflat că este un hibrid între mandarinul amar şi Ichang papeda şi să nu mă întrebaţi ce e Ichang papeda că mă depăşeşte…na, că am fost curioasă şi am citit că e o citrică asemănătoare la miros cu lămâia. Deci şi yuzu este o citrică. Yuzu are o aromă puternică şi în Japonia se obişnuieşte îmbăierea cu fructe tăiate şi aruncate în apă. Nice ! Aşadar, după ce v-am purtat printre parfumurile fructelor, vă daţi seama că produsele Moments ar trebui să însemne un răsfăţ. Si chiar aşa a fost. Prima dată am folosit loţiunea de corp şi am remarcat nota florală, extrem de diafană. Acum realizez că peste aceasta se simte şi cea fructată, parfumul de lacramioara/crin nu se simte curat. Combinaţia este delicată, parfumul nu te izbeşte, nu desfaci capacul şi cazi pe spate, de fapt trebuie să apropii bine narile ca să ai acces la parfum. Mi-a plăcut faptul că sticlele sunt sigilate dar nu mi-a plăcut că loţiunea nu curge deloc, scuturi şi apeşi pe sticlă zdravan. In ciuda acestui fapt produsul intră în piele foarte, foarte repede, se simte ca hidrateaza, iar parfumul persistă discret, un timp.
La gelul de duş e invers, simţi imediat mirosul de citrice, apoi, în contact cu apa caldă, pe cel floral şi într-un final persistă cel fructat. Să spun drept m-a incitat modul cum se perindă « mirosurile », e o chestie care îţi atrage atenţia, chiar derutanta un pic.
In sfârşit, am vrut să vă dau şi un preţ la această casetă dar n-am găsit gama deloc pe net, iar brandul foarte puţin...Pe site-ul firmei costă 8 lire iar un alt set asemănător l-am găsit pe la noi cu vreo 60 lei. Totuşi cred că într-un magazin obişnuit sunt mai scumpe.
Aş încheia spunând că brandul Grace Cole nu are pretenţia că oferă produse bio sau naturale. De fapt n-am văzut nici un extract de plante printre ingrediente. Dar experienţa folosirii gamei Moments a fost plăcută, este într-adevăr un cadou potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.