Translate

vineri, 21 decembrie 2012

Happy



Sunt in concediu...happy

Dimineaţa am neaparat nevoie de...

...ceasca de cafea

Altfel nu mă « îmblânzesc »  toată ziua.
....imbufnata
 
Mai pe seară sunt cu capul mare....de plictiseală 
...nauca

Serviciul are rostul lui. Totuşi !
In orice caz m-am distrat cu portelanurile buclucase de pe SlideDesign.ro . Le-aş face oricând cadou prietenilor mei, transmit un mesaj şi sunt şi foarte utile, nu numai amuzante. Magazinul SlideDesign este axat pe obiecte haioase care au forme şi culori inedite « asortate » unor destinaţii cu totul opuse. De-aceea şi sunt potrivite ca şi cadouri. Pot să primesc un tel de bucătărie de exemplu dar în mod sigur nu m-aş aştepta să fie multicolor şi cu inimioare în interior. Sau imi plac dozatoarele de săpun, dar dacă aş căpăta unul în formă de bec vernil ar fi ceva cu totul original. Probabil copiii ar fi înnebuniţi după aşa ceva.
Cum spuneam surpriza e totul…cred că ăsta e principiul după care se ghidează şi cei de la SlideDesign. Când rupi hârtia unui cadou tinzi întotdeauna să te aştepţi la ceva spectaculos, surprinzător sau amuzant. Inima îţi bate mai tare şi tânjeşti să ai sentimentul acela de uluială plăcută. Oricât ai fi de stăpânit din fire, tot ai o umbră de emoţie. De-aceea cadourile se aleg cu grijă atunci când ţii la persoanele cărora vrei să le faci o bucurie. Mi-am dat seama că produsele oferite de SlideDesign au marele avantaj de a fi potrivite mai multor categorii de vârstă, într-un fel exploatează latura aceea copilărească pe care o păstrăm tot timpul, indiferent cât de târşiţi am fi prin viaţă.

In concluzie, aveţi un cadou de la mine...gândăcelul săltăreţ Miss Tanaka... şi staţi fără grijă că nu vă va vedea nimeni dacă vă jucaţi cu el !

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.