Translate

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Bollywood



Bineînţeles ca n-am înnebunit dar trebuie să spun că îmi plac scenele de muzică şi dans din filmele indiene…nu chiar orişice, de fapt n-am mai văzut un film indian de foarte, foarte mult timp. Dar le caut pe youtube. Apreciez actorii indieni pentru că sunt polivalenţi, cântă, dansează, interpretează, ce să mai, nu sunt chiar de duzină. Iar muzica din filme este ritmată şi antrenantă. Plus că în ultimii ani, ca sa treacă şi dincolo de hotarele ţării, sunt compuse piese din ce în ce mai moderne, fără a fi neglijată însă latura tradiţională. Aştia patrioţi ! Indiferent cât de actualitate e filmul, muzica păstrează influenţele tradiţionale. De costume şi coregrafie, nu mai zic, nu este precupeţit nici un efort pentru a se da strălucire şi opulenţă scenelor.
Rezultatul combinaţiei dintre modern şi tradiţional poate fi spectaculos şi derutant în acelaşi timp, pentru noi, cei care privim şi ascultăm. Dar filmele indiene de anvergură sunt un adevărat spectacol şi ăsta este tot rostul « entertainmentului », nu ?

(La ultimul am avut o versiune de discotecă de 10 min. pe care o ascultam pe vremea când eram însărcinată. Mă distra atât de tare încât dansam de-mi sălta burta încoace şi-ncolo. Din păcate am pierdut-o la un moment dat şi n-am mai găsit-o pe youtube !)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.