Translate

duminică, 7 octombrie 2012

Top tenul meu de weekend



Mă refer la muzică nu la pielea de pe faţă.
Nu întotdeauna am chef să ascult muzică dar când am, îmi place să apelez la playlistul de pe Youtube. Am descoperit că e mai atractiv să te şi uiţi la ceva acţiune în timp ce asculţi. In plus unele melodii cântate în concerte mi se par mai pline de emoţie şi sugestive decât în varianta de videoclipuri. Fiecare avem creierul setat pe anumite lungimi de undă, sonorităţi şi linii melodice, de-aia unii se afundă în muzica clasică în timp ce alţii stau pe manele toată ziua. Mie îmi place melodia, dacă are acel ceva care mă mişcă pe mine, nu contează din ce stil, curent sau epocă vine. După un timp trec la alte şi alte melodii, depinde ce mai descopăr.
Aşadar  acesta este top-tenul meu de zilele acestea, extrem de eterogen dar tocmai asta mă delectează cel mai tare.

1. Run - Sugarland & Matt Nathanson 
2.La differenza tra me e te  -  Tiziano Ferro 
3. Rain over me – Pitbull & Marc Anthony
4. You sang to me -  Marc Anthony 
5. Ciega sordomuda – Shakira 
6. Blue eyes crying in the rain - Willie Nelson & Shania Twain 
7. Creepin in – Norah Jones & Dolly Parton 
8. Alone – Bee Gees 
9. The last of the Mohicans – DJ Talpy
10. Paris Sunrise - Ben Harper  
Primul loc e bătut în cuie deocamdată, restul nu vin neapărat în ordinea asta. Nu am în listă muzică românească, n-am reuşit să depăşesc faza Nicu Alifantis, Tudor Gheorghe şi Grigore Leşe pe care îi ascult de obicei. La cererea lui fiu-meu pun totuşi Voltaj sau ne distram cu KK Maka-Imnul crizei dar numai dacă suntem în toane bune. Am de asemenea în playlist cateva “manele” indiene de prin filme, dar nu orice, numai cele cu adevărat reuşite, Bollywoodul dă semne de mare inspiraţie uneori ! Lista mea de preferinţe este extrem de lungă, cele de mai sus sunt doar pentru acest weekend...dacă vă place oarece, vă invit la o sesiune de muzică mai veche dar inspiraţională, sentimentală, cu adevărat reuşită.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.