Translate

duminică, 23 septembrie 2012

e-lenjerie.ro, un loc pentru rasfatul tau



N-aş fi crezut sa ajungem aici după o vară în care n-am ştiut cum să aruncăm hainele de pe noi...Vrând nevrând şi cu mare regret, zilelele acestea a trebuit să mă hotărăsc să scot la iveală toalele de toamnă. Or anunţa ăştia 30 de grade dar noaptea nu mai ţine, e cam răcoare ca să mai arunci doar un cearceaf pe tine. Aşa că am scotocit prin şifonier după pijamalele de bad-time stories. Cam vechiuţe şi cam şterse pentru gustul meu, mereu mi-am dorit ceva extrem de colorat în care să visez numai lucruri plăcute. Mi-am adus aminte de magazinul http://www.e-lenjerie.ro/ , acolo văzusem exact ce îmi doresc, ceva în genul...



Sau în genul...

Dar navigând printre piesele de lenjerie din magazin, m-am împotmolit în halatele de baie cu adevărat pufoase şi am început să râvnesc la o baie fierbinte, adevărată, cu multă spumă frumos mirositoare, lumânări pe marginea căzii şi un pahar de şampanie parfumată. Produsele din magazin sunt atât de ispititoare tocmai datorită faptului că sunt de calitate, colorate şi frumos croite, te invită la răsfăţ şi îţi dau senzaţia că meriţi pe deplin acest tratament special. Uite în aşa ceva mi-aş dori să ies din baie, exact ca în filmele americane...


Si  pentru că vine sezonul rece mi-am dat seama că se poate trece la purtarea lenjeriei modelatoare, lucru imposibil la 40 de grade când curg apele pe tine de leşini. Sunt la modă din nou fustele conice sau creion cum li se mai zice, frumos mulate pe şolduri...dacă ai ce şolduri să arăţi ! De multe ori colăceii şi cutele de grăsime fac imposibil de purtat un astfel de model la fustă/rochie. Există soluţia lenjeriei modelatoare iar pe http://www.e-lenjerie.ro/lenjerie_modelatoare_plie-c687-p0.html am găsit variante diverse în funcţie de ce parte a corpului doreşti să “ajustezi”. Mie mi-a plăcut acest overall care rezolvă « problema » coapselor, a şoldurilor şi a burticii dintr-o singură lovitură, pardon piesă, plus că are şi sutien. O asemenea soluţie te scuteşte de a pune pe tine mai multe piese de lenjerie şi te face să te simţi mult mai comod.


Va invit totuşi să vizitaţi site-ul şi să vă delectaţi cu oferta extrem de mare propusă de magazin, mare şi îmbietoare, şi eventual să vă cadorisiţi cu ceva la care visaţi de mult timp. Asta în cazul în care nu vă cadoriseşte altcineva...dar voi ştiţi cel mai bine ce vă place aşa că spor la cumpărături !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.