Translate

miercuri, 15 august 2012

Moss, 100% românesc


Cât au fost căldurile acelea năucitoare, în afară de disconfortul creat cu transpiraţia şi statul la serviciu vrând-nevrând în aceleaşi ţoale, am avut tot timpul senzaţia că, deşi plecam de acasă sprayată, parfumată şi roll-onată, după 2-3 ore nu mai miroseam a nimic. Buuun, ţin şi la serviciu un deo dar, totuşi, cu atâtea chimicale pe mine, aveam mai multe pretenţii de la chestiile pe care le foloseam...Pe la ora 11 ma învârteam în jurul meu ca un câine după coadă doar, doar oi mai simţi vreo undă de parfum...Nada ! Cel mai bun a fost păna la urmă roll-onul, un Fa Rice Dry extra strong cu 0% alcool, a ţinut la cursa lungă de 8 ore de serviciu.
Printre produsele folosite de la începutul verii a fost şi un Body Spray Boots Natural Collection cu parfum de fructul-pasiunii. 

Acum aş vrea să filozofez un pic pe teme proprii cum se zice. La ce folosesc Body Spray-urile ? Prima mea legătură cu acest tip de produs a fost prin catalogul Avon. Au ăştia o gamă Naturals în care intră şi spray-uri de corp care mai de care mai apetisante, cu lapte şi miere, pepene, rodie, violete, flori de cireş, cică oferă revigorare. La acel moment am încercat câteva, dar am constatat repede că nu ţine mirosul nici de sămânţă deşi este foarte plăcut la prima deschidere, stilul leşinat de dulci. Teapă.
Cam pe la Crăciun am primit cadou o borsetă de la Boots care avea acelaşi tip de spray de corp, adică o sticlă de plastic cu atomizor...Ei, zic, asta e de la Boots, trebuie să fie mai de calitate că şi firma e mai răsărită. Aşi ! Absolut acelaşi efect. Mă dau dimineaţa şi până ajung la serviciu e deja istorie. Sinceră să fiu nu pricep la ce foloseşte Body Spray-ul. Cică să te dai pe tot corpul că revigorează pielea. Revigorează pe naiba că doar nu te scalzi în el...In catalogul Avon iţi arată o tipă care merge şi se fâsâie cu o chestie din asta pe braţ adică vrea să zică că se răcoreşte şi se hidratează în acelaşi timp.
Zilele trecute, taman când lichidasem o apă de toaletă, la fel de nesatisfăcătoare din punctul meu de vedere, am început să prospectez iar piaţa după ceva rezonabil ca preţ dar mai calitativ. Până la urmă m-am proptit într-un magazin de lângă bloc unde ochisem chestii pentru bugetul meu. Stimabila vânzătoare a văzut pe mutra mea că vreau să cumpăr şi s-a dezlănţuit în firme şi game belgiene, franţuzeşti, italiene, toate cu nume sonore...pentru ea, că eu cu greu trec de Avon, aşa sunt de leneşă când caut ceva.
Cum stăteam eu aşa, paralizată de oferta bogată şi necunoscută în acelaşi timp, văd pe un raft înşirate nişte cutii albastre, toate la fel, mă apropii şi îmi dau seama că sunt ape de toaleta făcute pentru fiecare zodie în parte. « Alea sunt Zodiac de la Moss.. » mă informează doamna pe un ton de cunoscător. « Aaaaaa... » zic eu, chipurile lămurită, întrebându-mă cine or fi şi ăştia. Chestia e că aveau testere, costau 29 lei la 50 ml (comparabil cu ce luam eu de la Avon) aşa că ma apuc să le pufăi pe rând. Vreau să spun că mi-au plăcut multe dintre ele şi mirosul persista...Am cumpărat chiar zodia mea, Capricorn. De-abia acasă, dând pe net am văzut şi eu că Moss este prima firmă românească de parfumuri, înfiinţată în 2004, site-ul este acesta http://mosscosmetics.ro/index.php
Vreau să spun că mă dau cu Capricornul de vreo săptămână şi nu mi-a părut rău că am dat banii pe el. Are un parfum grozav, zice producatorul că femeile capricoarne se dau in vant dupa parfumul de mirt, paciuli, citrice în amestec cu lavandă, vetiver , note orientale, vanilie...important e că ţine, ajung acasă şi hainele tot mai miros, discret dar se simte. Pe site e afişat un pret de 40 lei dar eu v-am zis că l-am luat cu 29, nu ştiu de ce, o fi vreo promoţie pentru comercianţi. Oricum pe mine m-a cucerit.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.