Translate

joi, 7 iunie 2012

OCUFLASH, ochi curaţi, vedere clară


De la un timp stau cam mult în faţa calculatorului. Chiar şi la serviciu petrec câteva ore cu ochii într-un ecran că aşa mi-e treaba ! Incep să resimt efectele, ochii mei mă cam supără, cam pe la prânz încep să mă sâcâie, mi se împăienjenesc, mă mănâncă, uneori îi simt uscaţi, ajung să mijesc pleoapele şi să mă apropii de ecran în încercarea de a vedea mai bine. Dar nu e bine ! Chiar şi dimineaţa, la sculare, parcă am nisip în ochi...Am hotărât că trebuie să iau unele măsuri aşa că m-am oprit la farmacie, am spus ce mă supără iar farmacista mi-a oferit un produs numit Ocuflash pe care îl folosesc deja de câteva săptămâni. 



Pe scurt sunt nişte picături speciale pe bază de extract de Euphrasia roskoviana (sau officinalis), o plantă numită popular silur.
Cutia m-a costat 24 lei dar are în interior două flacoane a câte 10 ml şi este produsă de UNIMED PHARMA Slovacia.
In compoziţia soluţiei se mai regăsesc clorura de sodiu, de potasiu, de magneziu şi de benzalconiu şi alţi câţiva excipienţi.
Planta sus-numită este utilizată şi în compoziţia unor produse cum sunt gelurile şi cremele contur de ochi.
Ceea ce m-a atras la Ocuflash a fost faptul că este utilizabil la toate vârstele, pentru curăţarea ochilor, îndepărtarea corpilor străini, a prafului şi apei clorinate, pentru spălarea în caz de conjunctivită, daaaar...şi ca soluţie pentru îndepărtarea preparatelor cosmetice de pe pleoape şi gene. Trebuie să recunosc că uneori am o strângere de inimă să şterg cu demachiant obişnuit (fie el special pentru ochi) zona sensibilă a genelor şi colţul intern al ochiului. Nu obişnuiesc să mă machiez dar folosesc destul de mult anticearcănul. Cred că pentru cineva care foloseşte un creion contur de ochi sau rimel, Ocuflash ar putea înlocui parţial demachiantul de ochi. Zic parţial pentru că este totuşi în cantitate prea mică şi nu e convenabil să îl cumperi strict pentru demachiere.
Singurul dezavantaj este că la începutul utilizării poate da temporar o senzaţie uşoară de arsură, lucru pe care l-am experimentat şi eu, dar a trecut foarte repede. Si bineînţeles că ingredientele pot da reacţii alergice...dar riscul ăsta e prezent la majoritatea produselor pe care le folosim. Oricum, aş zice că mă simt mai bine după ce îmi pun picăturile în ochi, am senzaţia aceea de limpezire a privirii, Ocuflash nu face cine ştie ce minuni dar aş zice că e bunicel.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.