Translate

sâmbătă, 26 mai 2012

Soap Mill, aproape de o nouă reuşită!


Din când în când mă întâlnesc cu prieteni din copilărie…
“ ce mai faci?”, “ce bine arăţi!”
Pe naiba, arătăm ca dracu’ toţi, doar că unii sunt mai bine îmbrăcaţi, mai slabi sau mai optimişti decât alţii, deh, depinde cum i-a aruncat viaţa pe fiecare. Invariabil se ajunge la discuţii de genul « Pe vremea noastrăăă.... nu erau atâtea porcării pe piaţă, copiii ăştia săracii sunt îndopaţi cu chimicale !». Oameni buni, mă lăsaţi ! Vi se pare că la vârsta asta suntem mai sănătoşi sau mai normali ? Am crescut într-o vreme în care nici nu aveam de ales, ce găseam în magazine, aia mâncam sau cu aia ne spălam, cine mai ştia ce substanţe toxice erau în compoziţia produselor de pe piaţă, cine controla ingredientele, cine auzise de produse bio, naturale, organice, eco şi aşa mai departe ? Nu, nu avem cum să fim sănătoşi.
Eu m-am resemnat cu gândul că aşa a fost sa fie. Si încă am crescut la ţară, spălându-mă cu apă de ploaie şi săpun făcut la cazan... Am alergie, piele sensibilă, mă umplu de bube din te miri ce...să nu-mi spuneţi că sunt sănătoasă !
In anii din urmă au ieşit pe piaţă din ce în ce mai multe produse ecologice, organice sau naturale. Deci a apărut posibilitatea de a alege. De multe ori le-am ocolit din cauza preţului, am considerat că deja e prea târziu pentru mine, răul fusese făcut. Am avut şi ocazia să încerc de pildă detergenţi organici şi să constat diferenţele uriaşe, în bine, faţă de produsele chimice clasice.
După ce s-a născut băieţelul meu însă, lucrurile au căpătat altă perspectivă. El era o fiinţă proaspătă, nealterată de mediul în care trebuia să crească. M-am gândit că e posibil să mă moştenească şi să aibă aceleaşi probleme cu pielea dacă nu fac ceva în acest sens. Pentru el am cumpărat detergenţi de rufe special concepuţi pentru pielea delicată a copiilor. De data asta preţul nu m-a mai oprit.
Si iată că asistăm la lansarea unei noi game de detergenţi 100% naturali, prietenoşi cu noi şi cu mediul, lucru la fel de important. Nu sunt aşa multe produse de gen pe piaţă şi orice noutate este binevenită. Datorăm acest lucru unei echipe minunate, Soap Mill, care reuşeşte totdeauna să surprindă prin grija faţă de oameni şi de nevoile lor.
Naturo’matic este numele unei serii compusă din detergent lichid de rufe, detergent lichid de vase şi detergent solid de rufe. 
Nu conţin niciun fel de chimicale, aditivi, detergenţi sintetici sau parfumuri. Sunt biodegradabili, nu poluează, nu atacă piesele maşinii de spălat sau ţevile. Au parfum de eucalipt, mentă, portocale, iar varianta de detergent de rufe pentru copii sau cei cu pielea sensibilă are un parfum mai discret de muşeţel roman şi lavandă. Rufele nu se electrizează, nu rămân aspre, iar culorile nu îşi pierd frumuseţea.
Partea cu electrizatul m-a cucerit definitiv, nu folosesc balsam la rufe pentru că nu suport mirosul şi nu vreau să adaug chimicale în plus la maşina de spălat, deci mi s-a întâmplat să mă sâcâie câte o fustă ce se electriza şi se lipea de picioare, iar puloverele îmi ridică părul din cap ca să zic aşa.
Naturo'matic lichid de vase promite să nu atace mâinile, să nu usuce sau să irite pielea, e fantastic deoarece stau tot timpul cu mănuşi de cauciuc şi crema după mine. N-oi mai fi eu sanătoasă, dar măcar să fiu frumoasă...na, că vorbesc şi în versuri.
Naturo'matic solid pentru haine are parfum natural de lavanda şi mentă, fiind de asemenea durabil în timp şi consistent. Este indicat pentru haine albe şi colorate. Ulei de cocos, ulei de măsline, sare de la Marea Moartă sau unt de cacao bio neprocesat, brut, ingredientele sunt deosebite şi exotice, promiţând că produsele nu vor dezamăgi.
Dacă v-am trezit curiozitatea, urmăriţi-i în continuare pe cei de la Soap Mill, presimt că mai au muuulte, muuulte surprize în mânecă.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.