Translate

duminică, 18 martie 2012

Un vechi prieten-Avon

Sunt client Avon de foarte mult timp, de prea mult timp as zice, cam de 12 ani (compania e in tara noastra de 14 ani). Le cunosc atat de bine produsele incat « bat » orice reprezentant, stiu ce a iesit si ce a intrat in catalog de-a lungul timpului...chestia cu iesitul e relativa, ei anunta ca e ultima strigare la un produs si ca trebuie musai cumparat daca tii sa il ai, apoi cred ca schimba putin reteta, pun alt parfum, alt ambalaj si il lanseaza cu surle si trambite ca pe o noua gaselnita. Bineinteles ca « strategii » Avon sunt buni cunoscatori ai psihologiei maselor si ca masele in cauza (adica hoardele de femei avide de shopping) se vor repezi sa incerce produsele asa-zis noi.
Dupa ce s-au implementat si restul firmelor cu sistem de vanzari directe, cum sunt Oriflame, Amway sau Life Care, a fost o intreaga nebunie, competitia a explodat, fiecare a incercat sa vina cu produse din ce in ce mai inovatoare, unele cam stupide ca nu prea intelegi la ce folosesc de fapt, dar altele chiar utile in viata de zi cu zi. Cea mai acerba concurenta e cu Oriflame, scot aia ruj cu 3 straturi, scot si astia ruj cu 3 straturi si complex de vitamine, inventeaza Avon crema de razuit fata, face si Oriflame gelul care iti ia primul strat si tot asa...Dar ceva tot n-a reusit Avon inca sa fabrice...SAPUNUL solid dom’le !!! Oriflame a scos sapun solid, o minunatie de arome si chimicale de toate neamurile, dar cred ca Avon n-a facut inca rost de cazan sa-l fiarba !
As zice ca aceasta batalie intre cele doua companii este benefica pentru cumparatori...stau linistita pe scaun la servici, iar doamnele reprezentante de la cele « n » companii ce au acaparat institutia noastra ma ingroapa in cataloage. Bineinteles ca doamnele in cauza sunt fete istete, asa ca reprezinta mai multe firme odata, afacerile sunt afaceri, n-are sens sa fii loial unui singur angajator, trebuie sa traiasca si ele nu ?
Dupa ce am facut aceasta introducere, am sa va spun ca nu am fost niciodata reprezentant de vanzari, asa ca am o oarecare obiectivitate asupra produselor pe care le cumpar. De aceea am sa va prezint niste chestii cumparate in timp de la Avon si care mi-au rezolvat cu adevarat niste probleme.

 
Primul este un produs pentru tratarea scalpului cu probleme din gama Advance Techniques Professional Hair Care : Oxygenating All in One Scalp Treatement (mania numelor interminabile este o alta caracteristica a companiei). De ce am cumparat produsul ? Pentru ca am scalpul gras iar in zona fruntii, pe linia unde incepe parul, tind sa fac dermatita seboreica, matreata, adica ceva extrem de neplacut si care nu trece asa repede. Produsul de mai sus este ambalat la tub de 150 ml cu pompita ca la spuma de ras si are acelasi aspect spumos cand il fasai. Contine alcool denaturat, zinc, extract de Acacia si alte plante, mentol si alte ingrediente, lista e lunga. Dupa ce te speli pe cap si iti stergi parul, dar fara sa il usuci, agiti tubul si aplici spuma in zonele cu probleme, masand usor pielea. Va rog sa ma credeti ca este cel mai eficient produs de acest tip pe care l-am folosit vreodata. La mine a avut rezultate fulgeratoare si pe termen lung. L-am folosit de 2 ori pe saptamana cand ma spalam la cap si, dupa primul tub, matreata nu s-a mai format ! Acum am un tub inceput de vreo jumatate de an dar il folosesc rar si doar preventiv. Nota 10 pentru efecte, de ingrediente ce sa zic, va dati seama ca numai naturale nu sunt ca de-aia cred ca si au efectele astea spectaculoase.
Al doilea tip de produse sunt cremele si gelurile scrub din gama Foot Works. Despre crema am mai scris, acum am un gel care se numeste Sugar Lime Mojito Exfoliating Scrub (suna pompos si miroase frumos a lamaie verde). E ambalat la tub de 75 ml, contine glicerina, ulei de castor, carbomer, extract de plante si alte ingrediente, dar nu prea multe. Deoarece calcaiele mi se usuca destul de tare, iar frecatul doar cu piatra ponce si sapun nu mai era suficient, am incercat acest tip de produse care exfoliaza  talpile si pielea picioarelor, le parfumeaza si le hidrateaza in acelasi timp. Rezultatul a fost ca am descoperit ceva fara de care nu mai pot trai (asa zic toate femeile, dar la o adica te poti lipsi de multe, chestie de vointa).
Al treilea tip de produs, si cu asta inchei, a fost din gama Nail Experts si se numeste Advanced Mira-Cuticle Vanishing Complex. Motivul achizitionarii a fost asemanator ca in cazul calcaielor, din cauza detergentilor si a varstei cuticulele mi se usuca si se intaresc, formand colti durerosi. Dupa cum spune si numele, produsul are ca efect disparitia cuticulelor. Acum sa nu va inchipuiti ca dati cu chestia asta si nu mai trebuie sa va faceti manichiura, nici chiar asa ! E vorba de o cremuta la tub de 15 ml pe care, dupa ce ti-ai taiat pielitele de la unghii, o intinzi la baza unghiei (cate o picatura) si o masezi de jur-imprejur pana intra in piele. Daca faci chestia asta de 2 ori pe zi cuticulele nu mai cresc asa mari. Eu am aplicat tratamentul asta mult mai rar, cand mi-am adus aminte si, deoarece contine vitamine, n-am mai avut probleme cu pielitele intarite care se exfoliau si ma dureau.
Concluzia ? Gaina batrana face ciorba buna...din cand in cand ! Asta e motivul pentru care nu am renuntat niciodata la Avon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.